Functioneel Beheerder
JobLeads
De Meern, Netherlands
2 dagen geleden
source : JobLeads

Het betreft een wereldspeler in de gezondheidszorg.

  • Je voert het dagelijks functioneel beheer uit van de software binnen Klantcontact & Verpleegkundige Zorg.
  • Je ontwerpt, beheert, verbetert en documenteert call-flows, agents, reports, werkgroepen, keuzemenu’s, prompts, recording schedules, evaluation forms en dergelijke.
  • Je adviseert management, support en medewerkers omtrent optimaal gebruik van de software die binnen Klantcontact & Verpleegkundige Zorg wordt gebruikt.
  • Je brengt wensen en eisen van de business in kaart omtrent software, stelt functioneel ontwerpen op en richt de requirements en de bedrijfsprocessen in de applicaties in.
  • Dit doe je in samenwerking met de IT organisatie en Serviceprovider.

  • Je test de wijzigingen en zorgt voor een goede implementatie binnen Klantcontact & Verpleegkundige Zorg.
  • Je bent bereid tot het oppakken van taken die niet tot je standaard / primaire taken behoren (cross functional).
  • Je levert terugkerende rapportagedashboards op met betrekking tot de kwaliteit en performance van medewerkers, processen en middelen binnen Klantcontact & Verpleegkundige Zorg.
  • Je ontwikkelt in opdracht van en / of in overleg met management en Customer Experience & Support van Klantcontact & Verpleegkundige Zorg, nieuwe rapportages, dashboards en tools.
  • Je hebt een signalerende taak ten aanzien van de kwaliteit en performance van medewerkers, processen en middelen in de afdeling Klantcontact.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor vragen en problemen over call-routering, rapportages, planning, forecast en dergelijke.
  • Je rapporteert over de voortgang van de werkzaamheden en knelpunten en formuleert voorstellen / adviezen voor mogelijke oplossingen.
  • Je bewaakt en controleert de werking van IT-producten ten aanzien van de afgesproken technische aspecten en prestatiekenmerken en ingeval van onregelmatigheden adequaat reageren met als doel beperking van (materiële en / of immateriële) schadelast.
  • Je brengt prioritering aan in storingen, incidenten en wijzigingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verhelpen of laten verhelpen van storingen, incidenten en achterliggende problemen op basis van het afgesproken dienstniveau (SLA) en rapporteert hierover.
  • Je zorg voor vastlegging en het actueel houden van acceptatie, installatie- en beheercriteria.
  • Je volgt de werkinstructies en procedures zoals die zijn vastgelegd en je voert jouw werk uit conform de afgesproken planning en kwaliteitsniveaus.
  • Je houdt je persoonlijke kennis up to date door het raadplegen van de beschikbare informatie op structurele basis en het actief deelnemen aan trainingen.
  • Je toont bereidheid tot ontwikkeling.

  • Je draagt zorg voor ontwikkeling, deling en behoud van kennis bij relevante belanghebbenden.
  • Je geeft op actieve wijze feedback en denkt op actieve wijze mee over verbeteringen inzake processen, dienstverlening en systemen, met als doel de kwaliteit naar klanten te verbeteren en de dienstverlening te optimaliseren, via de daarvoor bestemde kanalen.
  • Je geeft uitvoering aan en draagt de bedrijfswaarden uit in de uitvoering van je werk.
  • Je hebt bij voorkeur een bedrijfskundige achtergrond en / of COPC opleiding.

    Je hebt op het gebied van Vendor management en ervaring in changemanagement trajecten. Je hebt affiniteit met Klantcontact en IT.

    En een gedegen ervaring in een rol als applicatiebeheerder of functioneel beheerder.

    Je hebt all round ervaring in het gebruik en beheer van contact center systemen. Je bent communicatief vaardig.

    Je bent in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

    Je bent is staat om inhoudelijk te adviseren.

    Daarnaast ben je stressbestendig en heb je een empathisch vermogen.

    Je hebt een goed besef van kwaliteit- en commerciële belangen.

    Je beschikt over het vermogen om overzicht te bewaren in een complexe klantenservice organisatie over verschillende locaties.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier