Junior CRM Consultant - 32-40 uur
Middendorp recruitment & advies
Nieuwegein, Utrecht, nl
8 dagen geleden
source : Jobbird

Als junior CRM consultant ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant op het gebied van Microsoft Dynamics CRM service en support vragen.

De contacten met de klant zijn zowel telefonisch als via het ticketsysteem Topdesk. Je zorgt ervoor dat je helder en duidelijk de probleemstelling van de klant uitvraagt.

Afhankelijk van jouw kennis kun je vragen direct beantwoorden en anders zorg je ervoor dat de juiste persoon binnen de organisatie wordt ingeschakeld.

Je bewaakt de responstijd en zorgt voor een goede afstemming met de klant als het antwoord iets langer op zich laat wachten.

Ifunds heeft haar customer service goed op orde maar verbeteringen zijn altijd welkom. Je vindt het leuk om mee te denken in het verder professionaliseren van de processen en procedures.

Je hebt interesse in het vertalen van technologische ontwikkelingen naar praktische oplossingen. Je legt in deze functie een goede basis om je verder tot zelfstandig consultant te kunnen ontwikkelen.

Tevreden klanten maken jouw dag tot een succes. Je rapporteert aan de klantmanager.

Om voor deze dynamische baan in aanmerking te komen beschik je minimaal over :

  • Een afgeronde hbo opleiding;
  • Enige werkervaring op een customer service afdeling en / of commerciële binnendienst;
  • Een klant- en servicegerichte instelling;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift, kennis van de Engelse taal is een pre.
  • Daarnaast ben je communicatief vaardig en een prettige toegankelijke persoonlijkheid. Je bent positief ingesteld en denkt in oplossingen.

    Je hebt interesse in CRM oplossingen en wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van Microsoft Dynamics CRM. Je bent fulltime beschikbaar en woonachtig in de regio Utrecht.

    De missie van ifunds is al sinds het begin in 1994 hetzelfde : het helpen van fondsenwervende organisaties, ledenorganisaties en vermogensfondsen met CRM-

    oplossingen om hun achterban te boeien, binden, begrijpen, te vinden en te bereiken. Dit doen zij door onze producten, CRM-

    oplossingen speciaal ontwikkeld voor de non-profit sector, zo slim mogelijk in te zetten voor optimaal gebruik in organisaties.

    Samen kijken zij naar klantambities, doelstellingen en werkwijze, naar de data en de processen en zetten de oplossing op zo’n manier in dat het werken zo gemakkelijk, efficiënt en productief mogelijk wordt.

    ifunds werkt alleen maar voor non-profit organisaties, al sinds de eerste dag. Dat doen zij met ongelooflijk veel plezier.

    Hun klanten zetten zich stuk voor stuk in om de wereld een beetje mooier te maken. En het feit dat zij daar een steentje aan mogen bijdragen, zijn zij enorm trots op.

    Vandaag de dag werkt ifunds voor ruim 400 klanten. Dit doen zij met 60 gemotiveerde collega’s vanuit kantoren in 3 landen.

    Net als de oprichters van ifunds in 1994, voelen alle collega’s zich verbonden met de non-profit sector en is het hun passie om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen met CRM-

    oplossingen. De ambitie van ifunds is om de toonaangevende positie die zij nu hebben de komende jaren verder uit te bouwen in Europa.

    Ga jij bijdragen aan dit succes?

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier