Hoofdmedewerker logistiek
Politie
Breda, Tilburg, Nieuwdorp, Ossendrecht
10 dagen geleden

Ben jij een resultaatgerichte collega die graag in een dynamische 24 / 7 omgeving operationele aansturing geeft aan logistieke projecten en implementaties?

Kun jij bovendien goed vorm geven aan veranderingen en wil je het team verder helpen bij de doorontwikkeling? Check dan deze uitdagende functie en kom het Team Logistiek van Regionale Facilitaire Services (RFS) versterken!

Wat ga je doen?

Als hoofdmedewerker logistiek ben je samen met de teamcoördinator verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoudelijke en operationele aansturing van het team op de aandachtsgebieden magazijnen, Operationele Begeleiding en Training en postkamer / repro.

Je faciliteert de behoefte van de collega’s in de regio en draagt daarmee, vanuit logistiek oogpunt, bij aan een geslaagde operationele uitvoering.

Een belangrijke taak is een succesvolle borging van de landelijke teamwerkbeschrijving en de doorontwikkeling daarvan. Je brengt vraag en aanbod bij elkaar en je formuleert verbetervoorstellen.

Je rapporteert rechtstreeks aan de teamcoördinator.

Je bent alert op nieuwe informatie en zet analyses om in concrete oplossingen. Je voert in samenwerking met de teamcoördinator de implementatie uit van facilitair beleid en werkwijzen, methoden, kaders en regelgeving.

Ook neem je initiatief om de kwaliteit van de dienstverlening te bevorderen in samenwerking met de andere teams. Je bevordert de deskundigheid, professionaliteit en zelfsturing van het team door kennis en vaardigheden over te dragen en je collega's vertrouwen en ruimte te geven voor eigen ontwikkeling.

In afstemming met de teamcoördinator voer je gesprekken met de medewerkers.

Team Logistiek is een operationeel ondersteunend team, wat kan betekenen dat je ook buiten kantoortijden ingezet kan worden.

Vanuit je inhoudelijke expertise draai je mee in de piketdiensten.

Waar ga je werken?

Het Regionaal Facilitair Service Team (RFS) Zeeland-West Brabant bestaat uit een Team Bedrijfsadministratie, drie Teams Facilitaire Services en een Team Logistiek.

Team Logistiek beheert de operationele middelen en is onder meer verantwoordelijk voor de processen wapens- en geweldsmiddelen, ME-

ondersteuning, schietbaanbeheer, magazijn en goederenstroom en post / repro. Daarnaast zorgt het team voor de facilitaire ondersteuning van de operatie op het gebied van diensten (kleding en uitrusting, wapens, operationele middelen en ondersteuning bij calamiteiten).

Het team beschikt over operationele magazijnen, een kledingmagazijn en een postkamer / Repro. Ook beheert het team twee regionale IBT-

trainingslocaties met elk een schietbaan inclusief wapenkamer en wapenopslag en is het team verantwoordelijk voor ondersteuning op de grootste trainingslocatie binnen de politie.

Wie ben jij?

Jij bent een flexibele hoofdmedewerker met passie voor ondersteuning en logistieke zaken. Ook ben je iemand die op zoek gaat naar de beste oplossing voor een klantvraag, meedenkt binnen het team en hierin initiatief toont.

Je werkt graag in een dynamische (24 / 7) omgeving en kunt goed veranderingen vormgeven.Daarnaast ben je klant- en kwaliteitsgericht en vind je organiseren en plannen heel belangrijk.

Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend. Verder vragen wij het volgende van je :

  • een mbo 4-diploma in de richting facilitair of logistiek;
  • aantoonbare ervaring met logistiek-facilitaire zaken (wapenkamer / schietbanen en magazijnen);
  • ervaring met het coachen van medewerkers op zelfredzaamheid
  • bij voorkeur kennis van Planon;
  • een rijbewijs B.
  • Wat wij bieden

    De formele standplaats is Breda. Je werkt in deze functie op diverse locaties binnen de eenheid. Behalve Breda zijn dat Tilburg, Nieuwdorp en Ossendrecht.

    Er is ruimte voor 1 fte. Het betreft een functie voor 36 uur per week. Omdat goede mensen belangrijk zijn binnen de politie investeren we in jouw toekomst.

    We bieden uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden en een vaste aanstelling, waarbij een proeftijd van 1 jaar van toepassing is.

    Verder kun je het volgende van ons verwachten :

  • een bruto maandsalaris van minimaal € 2.375,- en maximaal € 3.933,- (schaal 9 Bbp) op basis van een 36-urige werkweek;
  • 8% vakantie- en eindejaarsuitkering;
  • goede pensioenregeling en betaald ouderschapsverlof (meer info over verlof, regelingen en mogelijkheden).
  • De formele functie binnen het functiegebouw van de politie is gespecialiseerd medewerker C, werkterrein logistiek.

    Interesse?

    Bel of mail met Dave Linders, coördinator Team Logistiek (06 - 27 83 22 63, davie.linders politie.nl), of met Marloes Bruggeman, gespecialiseerd medewerker C (06 -

    46 17 09 89, marloes.bruggeman politie.nl) als je meer informatie over de functie wilt hebben.

    Voor vragen over de sollicitatieprocedure bel je met het Frontoffice Recruitment & Selectie op 088 - 66 22 300.

    Solliciteer uiterlijk 13 november 2018 via de sollicitatiebutton.

    Wat verder belangrijk is

  • Een veiligheidsonderzoek en eventueel een assessment maken deel uit van de selectieprocedure.
  • De politie zet in op vernieuwing en cultuurverschillen binnen teams. Divers samengestelde teams presteren beter. Daarom werken we hard aan een open en veilige cultuur waarin divers talent tot bloei komt.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier