Office Manager (24 uur)
Pienk
Den Bosch, Netherlands
17 dagen geleden

Functie omschrijving Office Manager (24 uur)

Ben jij degene die graag alles draaiende houdt op kantoor? Zorg jij altijd voor die gezellige sfeer en weten mensen jou te vinden?

Ben jij projectmatig sterk en proactief? Dan wordt het dringend tijd om te solliciteren want dan zoeken we jou!!

Voor onze opdrachtgever, een groeiende organisatie in de bouwbranche, zoeken wij een parttime hands on en energieke Officemanager / PMO'er voor 24 uur per week voor de vestiging in Den Bosch.

In deze super afwisselende functie zal je de administratieve processen op kantoor gaan structureren en zal je deel uitmaken van het backoffice team van het hoofkantoor in Zuid-

Holland. Als Officemanager ondersteun je de lokale directie, het managementteam en de medewerkers met allerlei zaken. De kern van je werkzaamheden ligt in het ondersteunen van de projectorganisatie op administratief gebied.

Daarnaast ben je hét gezicht van de vestiging in 's-Hertogenbosch en ligt het reilen en zeilen van het kantoor in jouw handen!

Je werkzaamheden zijn o.a.

  • Projectadministratie (PMO) zoals documentbeheer, facturatie, planning etc.;
  • Notuleren bij vergaderingen (o.a. 1x per maand MT in de vroege avond) en bewaken van actiepunten;
  • Organiseren van interne evenementen;
  • Inplannen van afspraken en agendabeheer;
  • Zorgdragen voor het naleven en bewaken van de ISO 9001 : 2015 afspraken;
  • Meedenken bij het opstellen en uitvoeren van processen;
  • Zorgen voor een goede werksfeer en binding met het hoofdkantoor;
  • Diverse algemene secretariële- en facilitaire taken voor de vestiging;
  • etc. etc. ect!!
  • Kortom : een uitgebreide en zeer dynamische functie voor een Office manager / Projectsecretaresse / PMO'er die zich graag onmisbaar wil maken binnen een bedrijf!

    Functie eisen Office Manager (24 uur)

    Door nieuwe ontwikkelingen binnen deze organisatie is onze opdrachtgever op zoek naar een parttime Office Manager die flexibel meedenkt én -

    beweegt. We zoeken iemand die beschikbaar is voor 24 uur per week het liefst verdeeld over vier ochtenden en één volledige dag.

    Verder houd je van dynamiek in een bedrijf en vind je het leuk om processen te optimaliseren en je veel bezig te houden met projectadministratie.

    Je herkent jezelf in het onderstaande profiel :

  • HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van officemanagement;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie als Office Manager, Project Secretaresse etc (bij voorkeur bij een technische-
  • en / of projectorganisatie);
  • Ervaring als projectsecretaresse / PMO is een pré evenals kennis van ISO 9001;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede kennis van het MS Office pakket;
  • Kennis van Exact is een grote pré;
  • Parttime : 24 uur per week beschikbaar, het liefst verdeeld over vier ochtenden en één volledige dag;
  • Woonachtig in de omgeving van Den Bosch 's-Hertogenbosch;
  • In het bezit van rijbewijs B en bereid om 1 a 2 x per maand op het hoofdkantoor (regio Rotterdam) te werken.
  • Ben jij verder :

  • Proactief en hands on;
  • Een teamplayer en verbindend;
  • Projectmatig en planmatig sterk;
  • Een kei in organiseren;
  • Nauwkeurig en kwaliteitsbewust;
  • Proces- en resultaatgericht;
  • Mondeling en schriftelijk sterk in communicatie;
  • en......
  • stressbestendig, flexibel en gezellig met een goede dosis humor? Reageer dan NU!!
  • Aanbod Office Manager (24 uur)

    Allereerst wordt jou gewoon een hele leuke parttime functie binnen een gezellig en informeel bedrijf in Den Bosch geboden! Daarnaast zal je direct op contract gaan bij onze opdrachtgever en krijg je :

  • Een goed en marktconform salaris;
  • Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op basis van 40 uur per week);
  • Een job met toekomstperspectief, "wij binden onze talenten graag";
  • Een hele gezellige, informele en collegiale werksfeer;
  • Vrijdagmiddagborrels met de leukste collega's!!
  • Bedrijfsprofiel

    Onze opdrachtgever is een jonge en groeiende organisatie in de bouwbranche. Het hoofdkantoor is gevestigd in de regio Rotterdam en deze vacature is voor de vestiging in Den Bosch 's-

    Hertogenbosch. In totaal werken er ongeveer 60 medewerkers.

    Bedrijfscultuur

    De cultuur is te omschrijven als informeel, collegiaal en gedreven. Een hecht en sterk teamgevoel staan hoog in het vaandel en een gezonde dosis (mannen)humor is belangrijk! Op de vestiging in Den Bosch voel je je direct thuis in de gezellige Brabantse sfeer en cultuur die er heersen.

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier