Servicedesk medewerker
Tempo-Team
Hoogeveen, NL
8 dagen geleden

Als servicedesk medewerker help je op de servicedesk klanten op afstand, door tickets op te lossen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over software storingen, vastgelopen Windows systemen of andere vraagstukken.

Je komt te werken op de servicedesk, waarbij je als helpdeskmedewerker fulltime aan de slag gaat om alle ICT meldingen op te lossen.

Dit kan bijvoorbeeld door de pc van een medewerker over te nemen en door remote access de melding op te lossen, of door samen met de medewerker te kijken naar een oplossing.

Je zult onderdeel worden van een middelgrote servicedesk, waar je in een klein team geplaatst wordt wat goed bij je past.

Als helpdeskmedewerker krijg je de kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het behalen van opleidingen, zodat je kan doorgroeien binnen de functie en het bedrijf.

Uiteindelijk is het doel om een vast contract bij de opdrachtgever te krijgen.

De ideale kandidaat,

  • Heeft een afgeronde MBO-4 opleiding, richting ICT
  • Weet wat ITIL is, of heeft er al werkervaring mee
  • Is zeer bekend met Windows 10 en Office 365
  • Wil graag in een ICT omgeving werken, of heeft al werkervaring binnen de ICT
  • Is fulltime beschikbaar, woont in omgeving Hoogeveen en zoekt een nieuwe vaste baan
  • Je ontvangt een fulltime contract op detacheringsbasis bij Tempo-Team voor 6-12 maanden, waarna het de bedoeling is dat je een contract bij de opdrachtgever verdiend.

    Bij Tempo-Team heb je recht op 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen, collectieve ziektekostenverzekering, reiskostenvergoeding en een marktconform salaris tussen de €1850 - €2250 bruto per maand.

    Interesse? Solliciteer direct via https : / / www.werkzoeken.nl / 1239 tempo-team / werk / 1718939 servicedesk-medewerker / ?

    utm source nuevoo&utm medium referral&utm campaign nuevoo referral vertical vac feed&utm term hoogeveen , of neem contact op met de vestiging via 0592 38 33 33 Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Functie-eisen : Bedrijfsomschrijving :

    Bedrijfsomschrijving :

    Tempo-Team : een HR-dienstverlener met visie Tempo-Team is een brede HR-dienstverlener, met hart voor uw organisatie. Onze dienstverlening is het middel en onze mensen zijn de sleutel tot uw succes.

    Wij zijn de tweede arbeidsbemiddelaar van Nederland en voelen ons sterk betrokken bij zowel onze klanten, flexwerkers en eigen mensen als bij de wereld waarin wij ons werk doen.

    Tempo-Team speelt in op veranderende arbeidsmarkt Het speelveld waarin Tempo-Team actief is in Nederland, verandert de komende decennia sterk.

    Demografische verschuivingen, felle concurrentie en technologische vooruitgang leiden tot continue aanpassingen op de arbeidsmarkt.

    Allemaal factoren die vereisen dat organisaties veerkrachtig zijn en continu kunnen meebewegen met veranderingen. En daardoor behoefte hebben aan flexibiliteit en een effectieve inzet van goed gekwalificeerde mensen.

    Ons doel : bijdragen aan het succes van úw organisatie en medewerkers We zijn ervan overtuigd dat Tempo-Team de komende jaren een nog belangrijkere rol gaat spelen bij het vinden van flexibiliteitversterkende HR-

    oplossingen. Wij hebben namelijk maar één doel : bijdragen aan het succes van úw organisatie en medewerkers. Onze mensen -

    een Tempo-Teamer herken je uit duizenden - maken daarin het verschil. Zij zijn het die deze doelstelling dagelijks waarmaken in de praktijk.

    Daarin zijn ze betrokken, inventief en daadkrachtig. Zíj vormen de basis van ons succes dat nu al dik vijfenveertig jaar duurt.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier