CRM & E-mailmarketing Coördinator Score, Score Centraal Kantoor, Duiven
JobLeads
Duiven, Netherlands
23 uur geleden
source : JobLeads

Score - is de jeansstore voor mannen met merken als Calvin klein, CHASIN', Tommy Jeans, Superdry, PME Legend en Fred Perry.

Score heeft 60 winkels op A locaties in Nederland en België en een E-Commerce platform in de vorm van www.score.nl.

Naast de beste (jeans)merken staat met name de omnichannel klantbeleving centraal.

Met behulp van Click & Collect en het Connect Concept is Score één van de vooraanstaande retailers in Nederland en België.

Als CRM & E-mailmarketing Coördinator ben je verantwoordelijk voor het inrichten, opstellen, verzenden, monitoren en rapporteren van geautomatiseerde e-mailcampagnes.

Gebaseerd op data en segmentatie initieer je e-mailcampagnes en door middel van A / B-testen optimaliseer je deze om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.

Als specialist ben jij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gehele vlak van e-mail marketing en kom je regelmatig met slimme ideeën om de e-

mailcampagnes en leadgeneratie naar een hoger niveau te brengen.

  • Beheren en optimaliseren van loyalty systeem, inclusief membercards van Score en Chasin';
  • Verantwoordelijk voor het verrijken, uitbreiden en up-to-date houden van de databases van Score en Chasin';
  • Analyseren van de data en creëren van segmenten;
  • Opstellen en uitwerken van contact strategieën.
  • Verantwoordelijk voor het coördineren van alle E-mail Marketing, inclusief het inrichten van (geautomatiseerde) campagnes en het opmaken en verzenden van de email Newsletter van Score en Chasin';
  • Samenwerken en afstemmen met Internet, Inkoop en Logistiek ten behoeve van het optimaliseren van de resultaten van de e-
  • mail Newsletter van Score en Chasin';
  • Maken van rapportages en het actief delen van relevante analyses.
  • Voert, wanneer de situatie daarom vraagt, overige werkzaamheden uit die niet direct behoren tot de functieomschrijving maar wel het bedrijfsbelang dienen.
  • HBO niveau in klantgericht management;
  • 1-2 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met e-mailpakketten en databases is een pré;
  • Goede kennis van Microsoft Office, met name Excel;
  • Basis HTML kennis;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Passie voor fashion en retail.
  • Je hebt commercieel inzicht;
  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je kan goed plannen en organiseren;
  • Je hebt cijfermatig inzicht en je bent analytisch sterk;
  • Je staat open voor een dynamische omgeving en je bent stressbestendig;
  • Je bent flexibel en hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Een zelfstandige en uitdagende functie in een dynamische omgeving.
  • Door de verschillende processen en mensen waarmee je werkt, is echt geen dag hetzelfde;
  • Een baan bij een krachtige internationale organisatie die continu in beweging is;
  • Een informele, no-nonsense werkomgeving waarin resultaat telt, maar vooral ook respect voor elkaar en een goede sfeer; + Prima arbeidsvoorwaarden, waaronder een bonusregeling en korting op al onze topmerken Score is een internationale multibrand jeans retailer met meer dan 60 jeanswinkels en is regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.
  • Werken bij Score betekent werken in een jonge, dynamische organisatie met een informele werksfeer!

  • Leuke werkomgeving
  • Jonge en gedreven collega's
  • Informele werksfeer
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Doorgroeikansen
  • De nieuwste mode en topmerken
  • Speciale kortingen Spreekt deze functie jou aan? Solliciteer dan via onze website www.score.nl.
  • Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met onze HR afdeling via tel.

    026-3193450.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier