Teamleider Klantenservice
Coolblue
Rotterdam, Zuid-Holland, NL
6 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden Als Teamleider Klantenservice bij Coolblue begeleid je jouw team om een glimlach op het gezicht van onze klanten te toveren.

Wat je op verjaardagen vertelt dat je doet

Ik zorg ervoor dat onze Klantenservice Medewerkers de zwarte band klanten blij maken binnenslepen!

Wat je écht doet

  • Je motiveert en inspireert je medewerkers met het doel de klanttevredenheid (NPS) en de commerciële resultaten van je team te verhogen.
  • Je coacht en begeleidt je medewerkers zowel op de vloer als 1-op-1, zodat ze specialist worden in het blij maken van klanten.
  • Je maakt de Klantenservice elke dag een beetje beter door samen te werken met je collega-Teamleiders, Klantcommunicatie Specialisten, Aanvoerders, Planners en Verkeersregelaars.
  • Je adviseert de Manager Klantenservice over beleidskwesties en doet verbetervoorstellen over structurele knelpunten.
  • Hoe je dat aanpakt

  • Je bent een geboren leider en straalt continu enthousiasme uit.
  • Je zoekt gepassioneerd en creatief naar verbeterkansen.
  • Je begint iedere week met een weekstart waarin je jouw team meeneemt in de behaalde resultaten van vorige week en samen nieuwe doelen afspreekt.
  • Je geeft jouw medewerkers de juiste tools en begeleiding om elke dag een beetje beter te worden.
  • Team

    Als Teamleider Klantenservice bij Coolblue werk je in een team van zo’n 350 Klantenservice Medewerkers, Teamleiders, Aanvoerders, Planners, Verkeersleiders, Klantcommunicatie Specialisten en de Manager Klantenservice.

    Je geeft leiding aan zo’n 25 Klantenservice Medewerkers.

    Hoe je dag eruit kan zien

    Terwijl de koffie nog staat te pruttelen, print je de resultaten van vorige week uit.

    Mooi! Het doel op NPS is ruim behaald.

    Het doel op AHT nét niet, maar je weet zeker dat jouw team dit kan.

    Tijdens de weekstart deel je dit met je team en is het tijd om vooruit te kijken.

    Wat wil je team deze week bereiken? Een nieuw AHT-record!

    Aan het einde van de ochtend heb je een voortgangsgesprek met één van je medewerkers.

    Je loopt even langs de Klantcommunicatie Specialist om de data hiervoor op te vragen.

    Hieruit blijkt dat je medewerker moeite heeft met het omgaan met weerstand.

    Samen luisteren jullie een klantgesprek terug.

    Tijdens het luisteren geef je hem concrete verbetertips.

    Daarna heb je een meeting met Kishan, de Manager Klantenservice.

    Jullie bespreken wekelijks hoe jullie de Klantenservice nóg beter kunnen maken.

    Terug bij je team word je lachend aangekeken.

    Je volgt hun blik naar het bord.

    Het AHT-record is nú al verbroken en dat door de medewerker die je zojuist hebt geholpen.

    Wij vragen

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
  • Minimaal 2 jaar ervaring als leidinggevende op een operationele afdeling.
  • Ervaring in een klantenservice-omgeving is een grote pre.

  • Je kunt goed coachen en bent in staat om collega’s te enthousiasmeren.
  • Je bent een geboren multitasker en behoudt overzicht, ook als het druk is.
  • Uitstekende verbale en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar, van maandag tot en met zondag van 8.00 tot 22.00 uur.
  • Het rooster maak je zelf in overleg met de andere Teamleiders.

  • Je woont in omgeving Rotterdam (in verband met de ruime openingstijden van de Klantenservice).
  • Geld.
  • Een baan bij 1 van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.
  • Korting op alle spullen die we verkopen.
  • Met meer dan 30 trainingen in onze eigen Studiefabriek kun je elke dag een beetje beter worden.
  • Actie.
  • Grote kans dat je geraakt wordt met een nerf-gun.

  • Een kantoor waarvan je foto's wilt maken op een toplocatie.
  • Vanaf Rotterdam Centraal is het 3 keer vallen voor je er bent.

    Oké, het is 2 minuten lopen.

  • Ongekend goede werksfeer.
  • Met versbereide happen, maandelijkse borrels aan onze eigen bar, legendarische Coolblue-feesten, de leukste teamactiviteiten en een informele, speelse afdeling.

  • 25 vakantiedagen.
  • Als je belooft dat je terugkomt.

  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
  • Geboden wordt

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier