Medewerker Servicedesk team
Randstad
Houten, NL
2 dagen geleden
source : Werkzoeken.nl

Binnen de Service Desk van KPN zijn ruim 300 ICT-professionals het aanspreekpunt voor alle meldingen over de ICT-omgeving van gebruikers.

Daarmee zijn wij mede verantwoordelijk voor de continuïteit en beschikbaarheid van netwerk-, server-, desktop- en laptopproducten van onze klanten.

Als medewerker servicedesk voor onze klant maak je deel uit van een dedicated team binnen de unit Enterprise Service Desk die soms ook op locatie (Diemen) bij de klant werkzaam zal zijn.

Het onsite-team bestaat daarnaast uit Knowledge Owners, een Case / Problem Manager en Desk Site Supportmedewerkers. Daarnaast zul je veelvuldig contact hebben met jouw directe collega’s in Houten waar je periodiek ook mee zult rouleren.

Wat ga je doen als medewerker Servicedesk?

Doel van de functie is het helpen van eindgebruikers bij de klant middels het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen en het geven van ondersteuning en tips ten behoeve van efficiënter en beter gebruik van ICT-

middelen. Je ondersteunt o.a. circa 600 vestigingen in Nederland alsook een drietal hoofdkantoren en de daarbij behorende kantoorautomatisering.

Deze aanvragen en / of problemen kunnen zowel bij jou aan de balie als ook per telefoon / chat binnenkomen. Je zorgt ervoor dat deze aanvragen worden geregistreerd, geanalyseerd, beoordeeld en opgevolgd waarbij de aanvraag bij voorkeur ook direct opgelost wordt.

Je ondersteunt o.a. laptops, smartphones, tablets alsook vaste en mobiele telefonie en draagt in zeer hoge mate bij aan de klanttevredenheid.

Je start met een uitgebreid introductietraject met meerdere cursussen op het gebied van kennis en soft skills (o.a. ITIL, Windows 7, Analytische Vaardigheden en Klantgericht Communiceren).

Profiel

Wij zoeken representatieve en enthousiaste Professionals die het als een uitdaging zien om gezamenlijk een nieuw team op onze eigen locatie in Houten en soms op locatie in Diemen bij de klant zelf op te bouwen en zorg te dragen voor een excellente dienstverlening!

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring en affiniteit met het werken met smartphones en tablets;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en voldoende Engelse taalvaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Klantgerichte en proactieve houding;
  • Representatieve uitstraling;
  • Groot empatisch vermogen en hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Stressbestendig, flexibel en een echte teamplayer.
  • Wat biedt KPN?

    KPN-medewerkers kunnen rekenen op een uitdagend en afwisselend werkgebied, marktconforme arbeidsvoorwaarden en een prettige werkomgeving.

    Veel belangrijker vinden wij het echter om jou de kans te bieden je te ontwikkelen en verder te groeien. Zo denken wij met je mee bij het opstellen en naleven van een Persoonlijk Ontwikkel Plan en heb je bij ons goede doorgroei-

    en opleidingsmogelijkheden (€ 1000,- opleidingsbudget elk jaar). Daarnaast kunnen medewerkers van de KPN Personeelskortingsregeling.

    Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Functie-eisen : Bedrijfsomschrijving :

    Bedrijfsomschrijving :

    Al meer dan 52 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Wij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm.

    We staan bedrijven bij om hun doelstellingen te realiseren met de inzet van de beste mensen en de meest innovatieve maatwerkoplossingen.

    Wij hebben een landelijk dekkend vestigingsnetwerk van waaruit onze medewerkers dagelijks in gesprek staan met onze klanten en kandidaten.

    Wij denken graag met u mee. Net zoals we dat doen met de duizenden mensen die dagelijks via Randstad aan de slag zijn en de organisaties die van onze diensten gebruikmaken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier