Adviseur klachtpreventie in Rotterdam
Start People
Rotterdam, NL
12 dagen geleden

Als Klachtpreventie adviseur ben je verantwoordelijk voor het zo klantvriendelijk en snel mogelijk oplossen van klachten.

Daarnaast speelt nauwe samenwerking met de afdelingen binnen de organisatie en met de verbonden aannemers en andere partijen en belangrijke rol.

Je bent van nature een netwerker en het opbouwen en behouden daarvan is voor jou vanzelfsprekend.

Ook ben jij de persoon die weet in klantgesprekken ook op inhoud antwoord te geven zodat de geboden oplossing mede hierdoor wordt geaccepteerd.

De klanten waar je mee spreekt zijn per definitie ontevreden en jouw taak is het om de gesprekken om te buigen naar een constructief gesprek waarbij klanttevredenheid bovenaan staat ook in spannende situaties.

Je bent mede verantwoordelijk voor het vergroten van de kwaliteit van de afdeling door continu alert te zijn op verbeterpotentieel van zowel de afdeling Klachtenmanagement als van de organisatie.

Daarnaast heb je een groot aandeel in het initiëren en aanjagen van verbeterloops om ook de dienstverlening van de organisatie structureel te verbeteren.

Je hebt hierbij pro-actief impact op de hele keten. Je moet hiervoor de hele organisatie kennen van mens en verantwoordelijkheidsgebied tot de uitdagingen waar zij voor staan.

Functieeisen

Je bent een echte professional met HBO denk- en werkniveau en je hebt uitgebreide aantoonbare ervaring met klantgericht werken op een klachtenafdeling of vergelijkbaar werkveld.

Je hebt een passie voor klantgericht werken en je bent in diverse situaties in staat om op een gewenste en effectieve wijze op alle niveaus (intern en extern) te communiceren.

Je denkt in mogelijkheden, bent transparant en daadkrachtig en je weet snel tot de kern te komen, zowel op inhoud als op het niveau van beïnvloeding.

Je bent goed in detail op de hoogte van de technische en administratieve werkzaamheden die de organisatie uitvoert. Je kent de algemene voorwaarden en hebt affiniteit met de energiewet en aansprakelijkheidsrecht.

De kennis word je uiteraard bijgebracht. Je houdt overzicht en overziet hoe het werk van jouw team bijdraagt aan het succes van Klant en de organisatie.

Je wilt jezelf, het team en de organisatie continue verbeteren en je stelt jezelf uitdagende doelen.

Wat heb je verder nodig :

  • Een afgeronde HBO- opleding
  • Sterk kunnen zijn in gesprekken richting klant, goed met weerstand kunnen omgaan, duidelijk zijn, empathie kunnen tonen
  • Commercieel sterk zijn
  • Goed kunnen samenwerken
  • Leuk vinden om zaken uit te zoeken en collega's durven benaderen om zaken op te lossen
  • Goed in administratie
  • Snel systemen eigen kunnen maken
  • Bedrijfsomschrijving

    De opdrachtgever is een grote netbeheerder in het grootste deel van de Randstad. Stedelijke gebieden met een complexe infrastructuur waarvoor energie altijd beschikbaar moet zijn.

    Ze weren aan een duurzaam energiesysteem waarin steeds meer lokaal wordt opgewekt, dat steeds betrouwbaarder en betaalbaarder moet worden.

    Arbeidsvoorwaarden

  • Een salaris van €15,- euro per uur.
  • 8% vakantiegeld
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een leuke uitdagende werkomgeving
  • Goede begeleiding, coaching en doorgroeimogelijkheden
  • Een leuke baan t / m maart 2019 met kans op verlenging bij goed functioneren.
  • Reageer vóór donderdag 4 oktober 2018 om in aanmerking te komen voor deze functie.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier