Coordinator Customer Service, fulltime, logistiek,
Flexibility
regio Coevorden
11 dagen geleden

Coordinator Customer Service logistiek, fulltime voor een langere periode

Deze afdeling Warehouse fungeert als de spin in het web tussen alle betrokken partijen te weten klanten, planning, chauffeurs, vervoerders.

Je verwerkt en muteert aangenomen opdrachten van klanten in het ordermanagementsysteem.

Je zorgt voor aanmaak en een juiste routing van de benodigde documenten en informatiestromen.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de aan jou toegewezen klant wanneer het gaat over opdrachten, voorraden, schades en afrekeningen.

Vóórdat je de factuur opstelt, heb je alle detailinformatie gecheckt en in orde bevonden.

Wat vragen wij

Minimaal een MBO-4 diploma, bij voorkeur logistieke richting

Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie

Kennis van meerdere logistieke mogelijkheden en systemen in een bedrijf

Ervaring met Excel, SAP en / of andere warehousemanagementsystemen

Goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal

Helicopterview - plannen en organiseren zit je in het bloed

Communicatief en Accuraat, ook wanneer je werkt onder druk

een Verklaring van Gedrag (VOG) is een vereiste

Wat bieden wij

Een fulltime baan, open en informele bedrijfscultuur, veel afwisseling in je dagelijkse werkzaamheden, mogelijkheden voor ontwikkeling en scholing en 27 verlofdagen (incl. ADV)

Het gaat om een gezond bedrijf waar met elkaar gewerkt wordt aan groei en mooie bedrijfsresultaten.

Voor meer informatie kun je bellen met Caroline 0620912158 of stuur je sollicitatie naar vera.lubbers flexibility.nl

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
voortzetten
Aanvraagformulier