Office Assistant
Ernst & Young AG
Zwolle, Netherlands
24 dagen geleden

Office Assistant EY Zwolle (32 - 40 uur) EY EY is wereldwijd toonaangevend in assurance, tax, transactions en advisory services.

Met de diensten die we bieden, dragen we bij aan het versterken van het vertrouwen in de kapitaalmarkten en economieën overal ter wereld.

We brengen uitmuntende leiders voort, die door samen te werken onze beloften aan al onze stakeholders waarmaken. Daarmee spelen we een cruciale rol bij het creëren van een beter werkende wereld voor onze mensen, onze cliënten en de maatschappij.

Daarom doen we er alles aan om talenten te werven en te ontwikkelen. Wij willen dat voor iedereen geldt dat, onafhankelijk van de tijd die je bij ons werkt, je ervaring bij EY van grote waarde blijft voor de rest van je leven.

Duurzame ontwikkeling dus. En natuurlijk kunnen wij alleen onze uitzonderlijke dienstverlening aan cliënten waarmaken met de inzet van de beste mensen.

Functie EY is op zoek naar een Office Assistant. Als Office Assistant bij EY ben je onderdeel van een team onder leiding van een Team Leader.

Office Assistants bieden een breed scala aan ondersteuning, inclusief secretariële ondersteuning, aan Partners en medewerkers van het kantoor.

Iedere Office Assistant bij EY is zelf verantwoordelijk om zorg te dragen voor een effectieve en efficiënte invulling van de rol.

Voor onze locatie in Zwolle zijn wij op zoek naar een flexibele Office Assistant (32 - 40 uur per week) die ook bereid is om te assisteren op andere EY locaties.

Werkzaamheden De werkzaamheden zullen in de basis bestaan uit de volgende elementen.

  • Secretariële werkzaamheden; verzorgen van een efficiënte en goed geregelde backoffice voor de toegewezen Partners. (Standaard secretariële taken zoals : (complex)agendabeheer, beheer e-
  • mail- en telefoonverkeer, (elektronisch)archiveren, inkomende post, het boeken van reizen, het reserveren van vergaderzalen, aanmelden-

    en ontvangen van bezoekers etcetera).

  • Kantoor gerelateerde werkzaamheden : als Office Assistant draag je zorg voor een goed lopend kantoor en creëert hiermee een professionele werkomgeving voor alle collega’s.
  • De verschillende werkzaamheden bestaan uit bijvoorbeeld het en oplossen van problemen met kantoorapparatuur, het bieden van ondersteuning bij het organiseren van evenementen, het ontvangen van gasten (in-

    en extern), opvangen van nieuwe medewerkers, het signaleren en communiceren van facilitaire zaken naar betrokken partijen et cetera.

  • Algemeen : EY is op zoek naar een allround Office Assistant die initiatief neemt en de basis werkzaamheden zelfstandig kan uitbreiden indien de situatie dit vraagt.
  • Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met de volgende competenties : klantgericht, sterk signalerend vermogen, affiniteit met audio / visuele middelen, team georiënteerd en communicatief vaardig.

    Functie eisen :

  • Afgeronde relevante opleiding MBO niveau 4 of HBO
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engels taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van het Microsoft Office Pakket en Outlook
  • Goede planningscapaciteiten, oplossingsgericht en stressbestendig
  • Enthousiast, Proactief, Ondernemend en Flexibel (ook qua werkdagen).
  • In bezit van rijbewijs en auto in verband met assisteren overige EY locaties
  • Belangstelling Mocht je interesse hebben in deze vacature, dan vernemen wij het graag.Via de knop Online Solliciteren’ kun je direct jouw CV en motivatiebrief naar ons toesturen.

    Voor vragen kun je contact opnemen met Bart van Heeren via .

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier