Customer Service Coordinator
Marel
Netherlands
34 dagen geleden

De Organisatie

Marel is dé toonaangevende leverancier van geavanceerde verwerkingssystemen en services binnen de pluimvee, (rood)vlees en vis industrie.

Samen met onze klanten veranderen we de manier waarop onze voeding geproduceerd wordt. Onze visie is een wereld waar kwalitatief goed voedsel op een duurzame en betaalbare wijze wordt geproduceerd.

Onze state-of-the-art machines en systemen helpen voedselproducenten binnen verschillende markten en van verschillende grote om succesvol te opereren.

Ons team bestaat uit 5400 medewerkers wereldwijd opererend vanuit 30 landen en een netwerk van meer dan 100 agenten en distributeurs.

De werkmaatschappij Marel Poultry richt zich op het ontwerpen, produceren en installeren van machines voor de pluimveeverwerkende industrie.

Hierin zijn wij wereldmarktleider. Naast de vestigingen in Boxmeer (NLD), Dongen (NLD), Gardabaer (IJsland) en Gainesville (USA, Georgia) hebben we in een groot aantal landen een regionaal kantoor.

De functie

Als Customer Service Coördinator vervul je de rol van commercieel technisch medewerker en maak je onderdeel uit van een team.

Binnen dit team ben je voor een aantal landen verantwoordelijk voor de volgende zaken :

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van alle communicatie met de klanten in jouw portefeuille;
  • In deze communicatie sta je de klant te woord en identificeer je het probleem van de klant. Waar mogelijk los je het probleem op of zorg je voor een heldere overdracht van het probleem naar de organisatie;
  • Je zorgt voor een goede klantrelatie in samenwerking met agenten, buitenlandse kantoren en de interne organisatie. Hiervoor ga je incidenteel op klantbezoek en je fungeert als vast aanspreekpunt voor de klant tijdens het service-
  • en onderdelenverkooptraject;
  • Je fungeert als de spil tussen de klant, field service engineers en technical support. Samen zorg je ervoor dat de klant op de meest optimale wijze wordt ondersteund;
  • Je zorgt ervoor dat je op de hoogte bent van alle markt en concurrentie gegevens van je klanten.
  • Het profiel

    Als geschikte kandidaat heb jij een HBO opleiding genoten en heb je affiniteit met techniek. Ook beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.

    Daarnaast ben je commercieel ingesteld en in staat de juiste prioriteiten te stellen in een hectische werkomgeving en bouw je van nature klantrelaties op.

    Je hebt een goed analytisch denkvermogen en bent tegelijkertijd praktisch ingesteld, zodat je vraagstukken in kaart brengt én naar oplossingen zoekt.

    Bovendien ben je een echte teamworker’, want veel vraagstukken kun je alleen samen met collega’s oplossen.

    Jij hebt :

  • een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld Technische Bedrijfskunde of WTB met commerciële affiniteit;
  • enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie zijn een pré;
  • goede kennis van de Engelse taal (woord en geschrift);
  • de bereidheid om incidenteel internationaal te reizen.
  • Wij bieden

    Marel biedt je volop de ruimte om je te ontwikkelen. De informele sfeer biedt je de gelegenheid om je eigen verantwoordelijkheid te nemen en initiatieven te tonen.

    Logisch hierbij is dat je begeleid en ondersteund wordt door de organisatie. De hoogte van het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring.

    Bij Marel liggen de uitdagingen voor het grijpen!

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier