HELPDESKMEDEWERKER BIJ G-STAR RAW
G-STAR RAW
Amsterdam,The Netherlands
33 dagen geleden

Job description

Heb jij passie voor Denim & ICT? Als onze nieuwe, zeer gewaardeerde Helpdesk collega ga je ervoor zorgen dat onze wereldwijde G-

Star collega’s optimaal technisch ondersteund zijn om elke dag onze klanten aan hun favoriete Denim te helpen.

De G-Star Helpdesk streeft ernaar om zoveel mogelijk vragen / problemen al aan de telefoon op te lossen. Samen met vijf collega’s ondersteun je gebruikers over de hele wereld die gebruik maken van Windows, OSX en diverse andere ICT middelen.

G-Star heeft een uitgebreid ICT landschap waarin je o.a. werkt met : MAC OSX en diverse Microsoft producten. Bij het beantwoorden van vragen, oplossen van problemen en het uitvoeren van installaties word je waar nodig ondersteund door jouw collega’s.

We zoeken een zelfstandige, prettige collega met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt er plezier in anderen te helpen, ervaring met ondersteunen van eindgebruikers en een probleemoplossende instelling.

Taken en Verantwoordelijkheden

  • te woord staan van de eindgebruiker (60% van de tijd)
  • registreren en bewaken van incidenten (Topdesk)
  • installeren, plaatsen en korte uitleg geven aan gebruikers van MFC’s, Laptops, desktops en Thin Clients en andere ICT middelen en software
  • samen met het team ben je verantwoordelijk voor de diverse in-store oplossingen, zoals RFID, Narrowcasting, Muziek Systemen, etc
  • beantwoorden van alle voorkomende vragen die betrekking hebben op telefonie gebied (zowel mobiel als vaste telefonie)
  • resetten / enablen accounts van gebruikers
  • print problemen oplossen
  • interne verhuizingen regelen (o.a. patchen netwerkpoorten, hardware administratief muteren in helpdeskpakket topdesk)
  • registreren van (nieuwe) hardware in de CMDB
  • korte handleidingen voor gebruikers schrijven
  • uitvoeren van diverse gebruikersondersteunende werkzaamheden op locatie
  • incidentele ondersteuning in het buitenland
  • diverse administratieve taken
  • Profile

  • MBO ICT opleiding
  • enige jaren ervaring in soortgelijke functie
  • kennis van diverse Microsoft producten
  • kennis van ITIL (processen), MCSA / MCSE gewenst
  • accuraat, administratief ingesteld, communicatief, leergierig, initiatiefrijk, doorzetter, stressbestendig
  • uitstekende kennis van Engels en Nederlands is noodzakelijk; kennis van een extra vreemde taal is een pre
  • Wat bieden wij?

  • Naast een competitief salaris, biedt werken bij G-Star zoveel extra’s en kansen, dat we niet weten waar we moeten beginnen Wat dacht je van de kans om deel uit te maken van een wereldwijd, duurzaam modemerk;
  • een hele gulle kledingregeling; een geweldig, divers en internationaal team, kortingen op health, fitness en een fiets en een fun werkomgeving die ruimte biedt voor plezier, inspriatie en innovatie!

    En dan?

  • We gaan met enthousiasme jouw CV grondig doornemen;
  • Wanneer we de gevraagde ervaring en ambitie zien, nemen we graag contact met je op
  • Als er een goede match blijkt te zijn, plannen we ons eerste interview
  • We nodgen je met trots uit op ons G-Star HQ
  • Een vervolggesprek bestaat uit een uitdagende business case die we je vragen op te lossen
  • Wanneer we er samen voor willen gaan, zetten we de puntjes op de i en leggen we je uit hoe je je eerste paar Denim kan bestellen!
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier