Casemanager AOV
Aegon
Den Haag
11 dagen geleden

Functie

De keten Inkomen kent een casemanagementteam waarin het casemanagement voor alle inkomensproducten (AOV, WIA en ZV) plaatsvindt.

Binnen het casemanagementteam AOV geven wij de reintegratietrajecten vorm van arbeidsongeschikte zelfstandig ondernemers waarbij ons doel is een effectieve duurzame reintegratie naar eigen onderneming.

Dit betreft een zeer mensgerichte baan met zeer en grote financiele belangen. Dit doen wij door vroeg in het verzuimproces te sturen op zo snel mogelijk herstel.

Je hebt een uiteenlopend takenpakket waarin aandacht voor onze klanten centraal staat. Daarnaast heb je ook oog voor het verbeteren van de effectiviteit in onze organisatie en de optimalisatie van onze processen.

Je werkt met korte lijnen en duidelijke verantwoordelijkheden en werkt nauw samen met een medisch adviseur, een arbeidsdeskundige en overige specialistische providers.

Daarnaast heb je korte lijnen met het klanten- / acceptatieteam en het claimsmanagementteam.

  • Je optimaliseert en verbetert de klantrelatie
  • Je luistert naar de klant, je denkt mee in oplossingen en voert beleid gericht op re-integratie. Je neemt hiervoor op regelmatige basis actief telefonisch contact op met de klant
  • Je bent sparringpartner voor onze klanten en je collega's bij claims / acceptatie / speciale zaken / juridische zaken
  • Je denkt mee over hoe wij onze klanten zo optimaal mogelijk kunnen helpen, hoe wij onze dagelijks handelen in kunnen verbeteren, onze klanttevredenheid kunnen verhogen en onze schadelast kunnen verlagen.
  • Je adviseert de klant zowel gevraagd als pro-actief op het gebied van verzuim en re-integratie en weet ook regie te houden op deze trajecten.
  • Profiel

  • HBO diploma (bij voorkeur HR of psychologisch profiel)
  • Vakdiploma’s (minimaal WFT-Basis en WFT Inkomen, danwel binnen 1 jaar in staat om deze diploma’s te behalen)
  • Affiniteit met casemanagement is een sterke pre
  • Analytisch vermogen
  • Regie voering
  • Stevige / volwaardige gesprekspartner
  • Aanbod

    Wij bieden je een boeiende functie, waarin je zelfstandig en op professionele wijze te werk gaat in een ambitieuze en dynamische organisatie.

    Groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, daarom investeren we veel in onze medewerkers in de vorm van ontwikkelings-

    en doorgroeimogelijkheden. In ruil voor jouw betrokkenheid en inzet bieden wij je een uitgebreid pakket aan uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals :

  • Een concurrerend salaris.
  • Een goede werk / privé balans met minimaal 25 vakantiedagen.
  • Een passende reiskostenvergoeding.
  • Uitstekende pensioenregeling en korting op Aegon producten.
  • Interesse?

    Spreekt deze rol jou aan? Wij ontvangen dan graag jouw cv en motivatie. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Manja de Jong, Talent Acquisition Manager, via 06-

    83644499. Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Dennis Admiraal, Business Manager Casemanagement via 06 12475954.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier