Medewerker Klantenservice , Nationale Nederlanden
Randstad
'S-GRAVENHAGE, NL
1 dag geleden

Stel je voor, een baan als klantenservice medewerker bij Nationale Nederlanden in Den Haag op de afdeling zakelijk schade.

Kan jij dan een voorstelling maken? Nee, lees dan snel verder om te kijken of dit bij jou past!

HOE ZIET JE DAG ERUIT?

S ochtends loop jij de draaideur in zo naar de lekkerste koffie bij Nationale Nederlanden. Met een heerlijk ruikende cappuccino stap jij de lift in naar de vierde verdieping.

Daar groet je een aantal collega’s en start je laptop op. Gisteren heb je thuis gewerkt maar je moest nog een update uitvoeren.

Jouw senior komt langs om te vragen hoe het gaat en of je al klaar bent voor een telefoontje. Gelukkig is je laptop al opgestart en kan jij 10 minuten eerder beginnen.

Het eerste gesprek is met een tussenpersoon. Er heerst wat onduidelijkheid over de premieberekening van een klant. Deze wil namelijk een schade inzittendenverzekering afsluiten voor de bedrijfsauto’s.

Hier komt jouw expertise van pas, je legt de tussenpersoon uit hoe hij de premie dient te berekenen. Bovendien mail je de tussenpersoon de gegevens toe voor de volgende keer zodat hij het zelf kan.

Na de verwerking van deze gegevens pak je het volgende telefoontje. Het weer een intermediair die het overzicht kwijt is voor de betreffende klant, hierbij kan je helpen door het polisblad toe te sturen.

Na de eerste telefoontjes heb jij een week overleg! Hierin ontvang je informatie dat jouw team het goed doet op de klanttevredenheidsscores, iets waar jullie erg blij mee zijn daar hebben jullie namelijk hard voor gewerkt.

Bovendien leer je dat verschillende verzekeringen inhoudelijk veranderd zijn. Hierdoor moet jij bepaalde zaken weer leren en doornemen om de intermediairs goed van dienst te kunnen zijn.

WIE BEN JIJ?

Jij bent de perfecte kandidaat wanneer je al ervaring hebt met klantenservice. Hierbij maakt het niet uit of jij eerdere telefonisch werk hebt gedaan of in de bediening gewerkt hebt.

Je weet hoe je een stapje extra kan zetten voor een klant. Jouw klanten hebben inhoudelijke kennis waardoor gesprekken pittig kunnen zijn.

De tussenpersonen willen zo veel mogelijk klanten helpen waardoor je soms haastige en dominante gesprekspartners kan krijgen.

Jij staat sterk in je schoenen en bent een gelijkwaardige gesprekspartner. Op de afdeling zakelijk schade wordt er gewerkt met veel verschillende systemen, dat geeft niets want jij bent goed achter de computer en kunt snel schakelen.

Jij wil je graag verbeteren en staat dus open voor feedback om jouw ambities waar te maken. Je bent leergierig omdat je verschillende WFT certificaten dient te behalen.

Ook heb je :

  • Minimaal een MBO-4 diploma
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minimaal één jaar ervaring als klantenservice medewerker
  • De wens om 36 uur te werken (week 1 zal je 32 uur werken en week 2 werk je 40 uur)
  • Een startsalaris van € 12,72
  • Geen vakantie de eerste 3 maanden ivm jouw opleiding.
  • Heb je een goed beeld kunnen krijgen van de functie klantenservice medewerker op de afdeling schade zakelijk? Solliciteer dan nu gelijk met een motivatie die beschrijft waarom jij bij de functie past!

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Casper Paans

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier