Junior en senior contentbeheerder
Belastingdienst
Apeldoorn, NL
1 dag geleden

Functie-eisen

  • Voor de junior positie zoeken wij een kandidaat met het volgende profiel;
  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding in de richting communicatie / ICT of een vergelijkbare opleiding
  • Je beschikt over minimaal 6 maanden relevante werkervaring
  • Voor de senior positie zoeken wij een kandidaat met het volgende profiel;
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting communicatie / ICT of een vergelijkbare opleiding, aangevuld met relevante cursussen
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het opzetten en beheren van een CMS
  • Je beschikt over minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Jouw competenties?

  • resultaatgerichtheid
  • samenwerken
  • plannen en organiseren
  • klantgerichtheid
  • Wat vind jij nog meer belangrijk?

    Je kunt goed plannen en organiseren en bent een teamspeler. Kennis van ICT is vanzelfsprekend en je schakelt soepel met technisch specialisten (je spreekt hun taal).

    Omdat de servicedesk ruime openingstijden heeft ben je flexibel in de inzet van je uren, bijvoorbeeld bij incidentcommunicatie voor of na kantoortijd.

    Je kunt goed presteren onder tijdsdruk. Daarnaast ben je een creatief, proactief persoon en heb je doorzettingsvermogen, wil je het beste resultaat bereiken voor jezelf en als onderdeel van het team!

    Arbeidsvoorwaarden

    Salarisniveau schaal 8, schaal 9

    Salarisomschrijving In beginsel kan inschaling in de naast lagere salarisschaal plaatsvinden. Bij aanwezigheid van relevante kennis, ervaring of om arbeidsmarktoverwegingen kan inschaling op een hogere positie in de desbetreffende salarisschaal plaatsvinden.

    Ook bestaat de mogelijkheid om in bijzondere gevallen waarin de aanwezige kennis en / of ervaring dit rechtvaardigt, direct in de bij de functie behorende salarisschaal in te schalen.

    Maandsalaris Min €2503 - €3809 (bruto)

    Contractduur -

    Minimum aantal uren per week 32

    Maximum aantal uren per week 36

    Overige arbeidsvoorwaarden

    Naast salaris en vakantiegeld kun je rekenen op een eindejaarsuitkering. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.

    Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer ouderschapsverlof, studiefaciliteiten en een vergoeding woon-werkverkeer.

    Bij de Rijksoverheid heb je een aantal individuele keuzemogelijkheden bij het samenstellen van je arbeidsvoorwaardenpakket.

    Wij verwachten van onze werknemers dat ze integer zijn. En we vragen aan nieuwe medewerkers een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

    Als deze niet kan worden overlegd, volgt geen aanstelling.

    Wij bieden je een inwerkprogramma aan en afhankelijk van je opleiding en werkervaring een opleiding en / of training. Gedurende dit opleidingstraject is het niet mogelijk om in deeltijd te werken.

    Nadat je dit hebt afgerond en bij goed functioneren, word je aangesteld in vaste dienst. Mocht je het opleidingstraject niet succesvol afronden dan word je aanstelling bij de Belastingdienst beëindigd.

    De interne kandidaat die de verplicht te volgen opleiding niet succesvol afrondt, wordt teruggeplaatst naar zijn oorspronkelijke organisatieonderdeel en belast met werkzaamheden die gelijk of gelijksoortig zijn aan die van de oorspronkelijke functie.

    De organisatie - Belastingdienst

    Bij de Belastingdienst werken 28.000 mensen verspreid over het hele land. We zijn verantwoordelijk voor heffing, inning en controle van belastingen en premies volksverzekeringen.

    Daarnaast sporen we fraude op, verrichten we douanetaken en zorgen we voor de uitbetaling van voorlopige teruggaven en huur-

    zorg- en kinderopvangtoeslag. In teams werken medewerkers met uiteenlopende achtergronden en opleidingsniveaus aan de dienstverlening voor miljoenen burgers en bedrijven.

    Op dit moment is de Belastingdienst volop in beweging; de rol van data wordt steeds groter en werkzaamheden worden in toenemende mate gedigitaliseerd.

    Maar in welk team of vakgebied je ook werkzaam bent : bij de Belastingdienst heb je direct een verantwoordelijke functie, van waaruit je je in verschillende richtingen verder kunt ontwikkelen om burgers en bedrijven in Nederland nog beter van dienst te kunnen zijn.

    De Belastingdienst is op weg naar de toekomst!

    De afdeling - Directie Informatievoorziening / DCS

    De Directie Informatievoorziening (IV) heeft een integraal jaarplan. De organisatie werkt voor de gehele Belastingdienst en heeft als doel de Belastingdienst optimaal te ondersteunen.

    Daartoe werkt IV met de business samen op basis van functionele gelijkwaardigheid. In onderling overleg wordt de prioriteitstelling vastgesteld, waarbij de eindverantwoordelijkheid steeds meer schuift richting de business.

    Onderdeel Data Center Services (DCS) verzorgt de

    voortbrenging en exploitatie van de generieke delen van de infrastructuur voor de Belastingdienst en mogelijk andere onderdelen van de Nederlandse overheid.

    Bijzonderheden

    We ontvangen je brief en cv graag in een Word- of PDF-bestand. Als je een beroep doet op een voorrangspositie, stuur dan ook een kopie van die beschikking mee.

    Onze selectieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit; Allereerst wordt beoordeeld of een voorrangskandidaat binnen de Rijksoverheid in aanmerking komt voor deze functie.

    Daarna kunnen we beoordelen of jouw cv en motivatiebrief voldoen aan de gestelde functie-eisen. Als dat het geval is, nodigen wij je graag persoonlijk uit voor een 1e sollicitatiegesprek op onze locatie Quintax in Apeldoorn.

    Onderaan deze vacature vind je meer uitleg over de stappen die je doorloopt in de sollicitatieprocedure.

    De voorkeur gaat uit naar kandidaten die het meest aansluiten bij het opgestelde profiel. Dit heeft betrekking op zowel de genoemde opleiding(en) als werkervaringseisen.

    Vermeld deze daarom duidelijk in je cv.

    De Belastingdienst zet zich in om medewerkers in dienst te nemen die onder de doelgroep van de Wet banenafspraak vallen.

    Val je in deze doelgroep en sta je in het doelgroepenregister? Dan nodigen we ook jou uit om te reageren! Samen met jou kijken we of en hoe je eventueel invulling kunt geven aan deze functie.

    Een (online) voorselectietest en / of een assessment kan deel uit maken van het sollicitatieproces (uitgezonderd interne horizontale kandidaten) evenals het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, (zoekmachines) en sociale netwerken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier