Teamlead Servicedesk
CBRE
Amsterdam , Noord-Holland, Netherlands
5 dagen geleden

Als teamlead van de Servicedesk bij CBRE ben je gezamenlijk met het servicedesk team verantwoordelijk voor het verwerken van alle storingen die binnenkomen op de afdeling Property Management.

Jouw planning, actieve coaching van het team en toezicht op een goede uitvoering van het werk, zorgen ervoor dat de kwaliteit van de dienstverlening wordt bewaakt.

Jij zorgt er daarnaast ook voor dat de afspraken die met onze leveranciers en opdrachtgevers zijn gemaakt worden waargemaakt.

Naast de orde van de dag, waarbij het oplossen van storingen en serviceverzoeken van onze huurders centraal staat, denk je na over het optimaliseren en ontwikkelen van het team, de systemen en de processen.

Je krijgt de vrijheid om na te denken over hoe zaken makkelijker en sneller kunnen, bijvoorbeeld door automatisering. Daarnaast zijn je taken uiteenlopend van het maken van roosters, het monitoren van de dagelijkse besturing en het organiseren van teammeetings.

Jij zorgt ervoor dat ieder teamlid zijn / haar werk goed kan uitvoeren.De servicedesk is het eerste contactpunt voor onze huurders bij een storing, klacht of serviceverzoek.

Het team staat de huurder vriendelijk en kundig te woord en is in staat om tot de kern van het probleem te komen. Zij sturen vervolgens de juiste leverancier aan om de storing te verhelpen en houden de verschillende stakeholder gedurende dit proces op de hoogte totdat de storing naar tevredenheid is verholpen.

De servicedesk is dus de spin in het web tussen de huurder, leverancier en het beheer team. Door het aannemen, beoordelen, verwerken en monitoren van de storingen en het aansturen van het team help je een optimaal resultaat voor de beheerportefeuilles te realiseren.

Door servicegericht en communicatief vaardig te werk te gaan draag je bij aan een hoge huurders tevredenheid en ben je van toegevoegde waarde voor opdrachtgevers, huurders en collega’s.

Een centrale rol in onze dienstverlening. Jouw dagdagelijkse taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere de volgende :

  • Dagelijkse aansturing en coaching van het servicedeskteam;
  • Monitoren van de werkzaamheden, KPI s en kwaliteit;
  • Werkplanning, organiseren teammeetings en roosteren;
  • Het aannemen en verwerken van storingen, klachten, meldingen en service aanvragen per e-mail, rechtstreeks in onze systemen of telefonische;
  • Bezetting van de telefoonlijn bij de servicedesk;
  • Actief opvolgen van openstaande meldingen bij leveranciers;
  • Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, verkregen door een opleiding of werkervaring;
  • Je hebt minimaal 4 jaar ervaring binnen een technische service functie en ervaring met het managen van teams;
  • Je bent gewend met IT systemen zoals Microsoft Office en CRM systemen;
  • Je bent proactief. schakelt makkelijk tussen diverse werkzaamheden en bent stressbestendig;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.
  • Dit hebben wij jou te bieden! Bij CBRE werken allerlei verschillende specialisten aan een gedegen totaalvastgoedadvies. Professionals met een commerciële, financiële, bouwkundige of zelfs creatieve achtergrond, en allemaal met dezelfde drive voor vastgoed.

    Je krijgt veel verantwoordelijkheid waardoor je jezelf kunt ontplooien. Daarnaast biedt ons collectief opleidingsprogramma, de CBRE Academy, de kans om je door middel van opleidingen, trainingen en workshops verder te ontwikkelen.

    Onze organisatie is dus de perfecte plek om je professioneel en persoonlijk te ontwikkelen binnen je functie.Binnen CBRE wordt hard gewerkt maar tijd voor ontspanning vinden wij net zo belangrijk.

    Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een functie in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en mogelijkheden om jezelf te ontplooien.

    Over de afdeling! Property Management is de grootse afdeling binnen CBRE Nederland en bestaat uit + personen. Voor onze nationale en internationale cliënten beheren wij een groot aantal kantoren, bedrijfsruimten en winkelcentra met als belangrijkste doel de waarde van deze vastgoedobjecten te optimaliseren.

    Onze cliënten zijn particuliere en institutionele beleggers. De verantwoordelijkheid over de portefeuille is onderverdeeld in accountteams.

    Deze teams behartigen op een proactieve manier de belangen van de opdrachtgever en haar huurders. De accountteams worden ondersteund door Operations & Improvement.

    Over CBRE Advisory CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt.

    We bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. We werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel.

    Met ruim . medewerkers verspreid over kantoren in + landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze + professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten.

    Sinds begin 9 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage.

    Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier