Finance/ Human Resources Employee
DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
2 dagen geleden
source : Hotelprofessionals

Dit is een prachtige kans om deel uit te maken van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.

Gelegen in het hart van het historische stadscentrum, pal naast het Centraal Station, biedt het moderne DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station prachtige uitzichten en buitengewone service.

Het hotel bestaat uit 557 stijlvolle kamers, inclusief 48 fantastische suites en 3 daktuinen.

City Café, Eastwood, Lobby Bar, Executive Lounge en onze Starbucks zijn geweldige hot spots in de stad.

De eerste verdieping biedt uitgebreide vergader-en evenement mogelijkheden met 15 flexibele zalen.

SkyLounge Amsterdam is een stijlvolle ontmoetingsplaats met rooftop terras, op de hoogste verdieping van het hotel.

Baristas, cocktail experts en dagelijks een DJ maken de sfeer compleet.

Vanaf de rooftop kunnen gasten genieten van een adembenemend 360-graden uitzicht over de historische stad, Amsterdam.

Waar zijn wij naar op zoek?

Ben je net afgestudeerd van de hotel school en twijfel je nog steeds over bij welke afdeling je jouw carrière wilt beginnen?

Ben je een team player die graag de uitdaging aangaat?

Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

In deze functie ben je werkzaam op zowel de Human Resources afdeling en de Finance afdeling.

Je werkt in een team van dertien jonge professionals op een kantoor met een prachtig uitzicht over de Amsterdamse grachten!

Waar zijn we naar op zoek?

  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Hands-on
  • Gestructureerd en nauwkeurig werken
  • Cijfermatig inzicht
  • Plannen en organiseren
  • Team-player
  • Goede kennis van Microsoft Office
  • HBO denk- en werkniveau
  • Beheersen van zowel de Nederlandse en Engelse taal
  • Verantwoordelijkheden :

  • Je zal onder andere iedere maand de salarisadministratie van 370 collega’s verzorgen, personeelscontracten opstellen
  • Verlofdagen registeren
  • Einde maand rapportage mede verzorgen (bijv.
  • ziekte-, verloop-, saldo verlofdagen- en saldo overuren rapportage)

  • Training en contacten onderhouden met externe partijen (bijv.
  • UWV en pensioenfonds)

  • Je zorgt ervoor dat de inkoopfacturen worden geboekt, gecodeerd, geaccordeerd en betaald volgens de vastgestelde procedures daarbij werk je nauw samen met de storekeeper
  • Ook draag je bij aan het maandeinde proces en boek je daarvoor verschillende journaalposten
  • Je controleert de juistheid van groepsreserveringen
  • Je controleert en verzend verkoopfacturen
  • Je zorgt dat facturen binnen de gestelde termijnen worden betaald
  • Je bewaakt en monitort kredietlimieten
  • Al met al een functie waarbij je veel facetten van zowel de Human Resources afdeling als de Finance afdeling zult leren kennen!

    Dit is een prachtige kans om deel uit te maken van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station.

    Gelegen in het hart van het historische stadscentrum, pal naast het Centraal Station, biedt het moderne DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station prachtige uitzichten en buitengewone service.

    Het hotel bestaat uit 557 stijlvolle kamers, inclusief 48 fantastische suites en 3 daktuinen.

    City Café, Eastwood, Lobby Bar, Executive Lounge en onze Starbucks zijn geweldige hot spots in de stad.

    De eerste verdieping biedt uitgebreide vergader-en evenement mogelijkheden met 15 flexibele zalen.

    SkyLounge Amsterdam is een stijlvolle ontmoetingsplaats met rooftop terras, op de hoogste verdieping van het hotel.

    Baristas, cocktail experts en dagelijks een DJ maken de sfeer compleet.

    Vanaf de rooftop kunnen gasten genieten van een adembenemend 360-graden uitzicht over de historische stad, Amsterdam.

    Waar zijn wij naar op zoek?

    Ben je net afgestudeerd van de hotel school en twijfel je nog steeds over bij welke afdeling je jouw carrière wilt beginnen?

    Ben je een team player die graag de uitdaging aangaat?

    Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

    In deze functie ben je werkzaam op zowel de Human Resources afdeling en de Finance afdeling.

    Je werkt in een team van dertien jonge professionals op een kantoor met een prachtig uitzicht over de Amsterdamse grachten!

    Waar zijn we naar op zoek?

  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Hands-on
  • Gestructureerd en nauwkeurig werken
  • Cijfermatig inzicht
  • Plannen en organiseren
  • Team-player
  • Goede kennis van Microsoft Office
  • HBO denk- en werkniveau
  • Beheersen van zowel de Nederlandse en Engelse taal
  • Verantwoordelijkheden :

  • Je zal onder andere iedere maand de salarisadministratie van 370 collega’s verzorgen, personeelscontracten opstellen
  • Verlofdagen registeren
  • Einde maand rapportage mede verzorgen (bijv.
  • ziekte-, verloop-, saldo verlofdagen- en saldo overuren rapportage)

  • Training en contacten onderhouden met externe partijen (bijv.
  • UWV en pensioenfonds)

  • Je zorgt ervoor dat de inkoopfacturen worden geboekt, gecodeerd, geaccordeerd en betaald volgens de vastgestelde procedures daarbij werk je nauw samen met de storekeeper
  • Ook draag je bij aan het maandeinde proces en boek je daarvoor verschillende journaalposten
  • Je controleert de juistheid van groepsreserveringen
  • Je controleert en verzend verkoopfacturen
  • Je zorgt dat facturen binnen de gestelde termijnen worden betaald
  • Je bewaakt en monitort kredietlimieten
  • Al met al een functie waarbij je veel facetten van zowel de Human Resources afdeling als de Finance afdeling zult leren kennen!

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier