Senior specialist klantcontact
Hoeksche Waard
Oud-Beijerland, NL
4 dagen geleden

Dienstverlening en klantinformatie De nieuwe gemeente Hoeksche Waard bestaat sinds 1 januari 2019 en biedt volop kansen aan enthousiaste en betrokken professionals.

De Hoeksche Waard is een unieke streek met ruim 85.000 inwoners aan de rand van de Randstad, waar de vergezichten altijd dichtbij zijn. . Beschrijving

Ben jij 100% dienstverlenend? Wil je verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse gang van zaken binnen team klantinformatie?

Ben jij graag het aanspreekpunt van het team? En vind jij het daarnaast ook leuk zelf inwoners en bedrijven telefonisch te woord te staan en hun vragen te beantwoorden?

Stuur dan je motivatie naar ons toe en kom ons team versterken.

Werkomgeving

Als senior specialist klantcontact werk je binnen het team klantinformatie, dat bestaat uit specialisten klantcontact en senior specialisten klantcontact.

Het team klantinformatie is gericht op het beantwoorden van vragen via de telefoon, diverse sociale media en digitale kanalen (webcare) en zet deze proactief uit in de organisatie.

Ook monitoren zij de terugbelverzoeken die worden opgesteld. Samen met de organisatie dragen wij 100% dienstverlenend zijn uit met ons hart en geven wij invulling aan de principes : persoonlijk, dichtbij en gastvrij.

Inhoud functie

  • Je zorgt samen met je collega senior specialist klantcontact voor de dagelijkse aansturing van team klantinformatie.
  • Je bent vraagbaak voor je collega’s vanuit je expertiserol.
  • Je organiseert telefonie voor de gehele gemeente, houdt contact met de diverse teams en maakt hierbij gebruik van managementrapportages.
  • Je coacht de medewerkers uit je team.
  • Je helpt webcare doorontwikkelen en neemt deel in de newsroom.
  • Je staat klanten telefonisch te woord en handelt gesprekken af door het raadplegen van de informatie op de website of in andere systemen.
  • Je kan worden ingezet op webcare; dan beantwoord je vragen vanuit diverse social media kanalen, e-mail en chatten via de website.
  • Opstellen en monitoren van terugbelverzoeken binnen de gemeentelijke organisatie.
  • Je neemt deel aan projecten vanuit dienstverlening op het gebied van telefonie en bereikbaarheid.
  • Eisen voor de functie

  • Je beschikt over minimaal mbo-niveau;
  • Je hebt bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente;
  • Je kunt je goed inleven in de inwoner en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en gaat doel- en resultaatgericht te werk;
  • Je houdt van hectiek en switcht snel tussen de verschillende onderwerpen en werkzaamheden;
  • Je werkt gestructureerd en kunt gelijktijdig een gesprek voeren, informatie opzoeken en gegevens invoeren zonder het overzicht te verliezen;
  • Je bent digitaal vaardig o.a. met social media en excel;
  • Je geeft en ontvangt makkelijk feedback;
  • Je bent flexibel inzetbaar;
  • Je kent jezelf en je kwaliteiten goed en weet deze optimaal in te zetten.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier