Customer Service Medewerker
De Energiebespaarders
Amsterdam, NH, NL
2 dagen geleden

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarbij je mensen van het beste advies kan voorzien én waarbij je helpt Nederland een beetje duurzamer te maken?

Dan is de functie van Customer Service Medewerker echt iets voor jou!

Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste en laatste contact van onze klanten. Je legt uit wat onze diensten zijn, plant afspraken en bespreekt achteraf hoe installaties zijn gegaan.

We bieden een service waarbij de klantreis onze topprioriteit is. Jij bent hét gezicht van De Energiebespaarders dus jouw rol is dus cruciaal in het bedrijf!

Wat je écht doet als Customer Service Medewerker

Je belt klanten die een huisbezoek (oftewel Energiepaspoort) hebben aangevraagd om uit te leggen hoe wij te werk gaan.

Je gaat na bij klanten in hoeverre hun woning geschikt is voor verduurzamingsproducten en noteert dit voor onze adviseurs.

Je plant huisbezoeken in.

Je belt klanten na installaties om na te gaan of ze tevreden zijn en of de installateur alle instructies heeft gevolgd.

Je werkt met onze CRM systemen om ervoor te zorgen dat klanten op tijd en op de juiste manier benaderd worden.

Je zet, samen met je collega's, altijd een stapje extra voor de klant om ervoor te zorgen dat onze klanttevredenheid nog hoger wordt.

Je draagt ideeën aan voor verbeteringen in onze werkwijze en denkt mee over hoe we onze klanten nóg beter kunnen helpen.

Bij De Energiebespaarders is geen enkele dag hetzelfde. Je begint de dag met een kop koffie en loopt om 9 : 00 uur de dagelijkse team stand-up in.

Alle collega’s verzamelen zich en het werk wordt verdeeld. Je kijkt waar je elkaar kan helpen om klanten nog beter te kunnen adviseren en met het hele team het geplande werk van de dag te kunnen afmaken.

Na je eigen dagplanning te hebben gemaakt begin je met het bellen van een aantal klanten die een Energiepaspoort hebben aangevraagd.

Je bespreekt hun situatie, luistert naar hun wensen en verzamelt alle informatie die nodig is voor het maken van een afspraak en legt vervolgens uit hoe we bij De Energiebespaarders te werk gaan.

Alle klanten zijn enthousiast en je plant een huisbezoek met één van onze energieadviseurs in.

Vervolgens sluit je aan bij de new features meeting waarbij het development team de nieuwste snufjes uitlegt die ze hebben toegevoegd aan ons zelf gebouwde CRM systeem.

Hier zitten ook belangrijke dingen tussen die jij dagelijks gebruikt, handig om even mee te luisteren met de uitleg!

Wanneer je een aantal klantvragen hebt behandeld die je via de chat op onze site hebt gekregen wordt het onrustig op kantoor, de magen rammelen.

Met het hele team schuif je aan de lunchtafel en bespreek je de avonturen van het weekend. Een collega van je vertelt over een leuk gesprek wat hij net had met een installateur waar we mee gaan samenwerken, gaaf!

Je hebt die middag drie klanten gepland staan waarbij je een Happy Call’ uitvoert. In deze call ga je na of alle installatiewerkzaamheden volgens afspraak door de installateur zijn uitgevoerd, of er nog bijzonderheden waren en neemt vervolgens een kleine klanttevredenheid-survey af.

Twee klanten waren erg tevreden, maar bij de derde konden er bij nader inzien twee roosters niet geplaatst worden. Je gaat hier direct mee aan de slag en maakt er een heldere notitie van in het CRM systeem en geeft dit vervolgens door aan ons Sales team zodat zij het na kunnen gaan met de installateur.

Aangezien je dit probleem al een paar keer bent tegengekomen in verschillende calls denk je dat dit beter kan. Je hebt hier wel een idee over en legt het uit aan de Team Lead.

Hij is enthousiast en vraagt je het voorstel uit te schrijven zodat hij er een goede werkomschrijving van kan maken.

Bij de dagelijkse wrap-up ga je met alle teamleden langs de geplande werkzaamheden. Een collega geeft aan dat hij niet meer is toegekomen aan het uitvoeren van een Happy Call omdat hij een andere vraag moest uitzoeken.

Aangezien je morgen ook werkt biedt je aan dat jij deze morgen oppakt. Met een voldaan gevoel ga je naar huis : dankzij het Customer Happiness team hebben we weer veel klanten blij gemaakt en daarmee is Nederland weer een stukje duurzamer!

Waarom deze functie iets voor jou is

Je bent super klantgericht.

Je bent altijd positief ingesteld en enthousiast.

Je bent proactief en oplossingsgericht.

Je bent goed met administratie en werkt secuur.

Je communiceert gemakkelijk en hebt een goede taalbeheersing.

Je bent een echte teamspeler.

Je bent geen digibeet (oftewel je kan wel een beetje met computers en systemen omgaan).

Ervaring in customer service of telefonische sales / marketing is een pré.

Kennis en ervaring met isolatie / zonnepanelen / verwarming is een pré, interesse in verduurzaming een must.

Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar.

Je vindt het leuk om in een snel veranderende omgeving te werken, waar je zelf ook nog eens invloed kan uitoefenen op de beslissingen!

Wat wij aan jou bieden

Een passend salaris op basis van jouw ervaring en opleiding.

Alles om je baan zo goed mogelijk te doen! Denk hierbij bijvoorbeeld aan een telefoon of een laptop.

Reiskostenvergoeding.

Ongekend goede werksfeer. Met een uitgebreide verse lunch, maandelijkse borrels, legendarische Energiebespaarders feesten en een informele afdeling

24 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur p / w).

Een werkplek bij een scale-up met exponentiële groei mogelijkheden.

De mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken.

Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt.

Uitdagend werk waar je helemaal in op kunt gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.

Persoonlijke groei. We bieden jou een werkomgeving die het beste uit jezelf naar voren haalt. Je wordt actief gecoacht om goede eigenschappen door te ontwikkelen en onderontwikkelde eigenschappen te verbeteren.

Kortom, vind je het leuk mensen van het beste advies te voorzien, wil je snel veel leren én bijdragen aan een duurzamer Nederland? Solliciteer dan nu!

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier