Financieel-administratief medewerker
Randstad
BEEK EN DONK, NL
3 dagen geleden

Wil jij graag werken binnen een internationaal en groeiend bedrijf met een platte en gezellige cultuur? Heb je een goede kennis van de Duitse taal?

Én zoek je werk voor de lange termijn? Lees dan snel verder!

Financieel administratief medewerker Beek en Donk 39 uur zicht op vast dienstverband

Waar ga je werken?

Je gaat werken bij een internationale en groeiende organisatie met wereldwijd meer dan 15.000 medewerkers. De vestiging in Beek en Donk is jouw standplaats met 35 medewerkers.

Hier voelt het niet dat je deel uit maakt van zo’n grote organisatie. Bij binnenkomst voel je meteen de open, platte en transparante cultuur.

Iedereen spreekt elkaar aan bij de voornaam en de deur bij de directeur staat letterlijk altijd open. Je werkt met zijn allen in een ruime kantoortuin waar je samen één team bent waar naast hard werken ook tijd is voor een lolletje.

In de lunch zitten alle afdelingen allemaal door elkaar en je collega’s van het magazijn schuiven ook gezellig aan. Successen worden gevierd door o.

a. de jaarlijkse winstuitkering. Ook worden er naast werktijd leuke dingen georganiseerd zoals de jaarlijkse kerstviering.

Er zijn veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en kun je bijdragen aan het succes van de klanten.

De functie; financieel administratief medewerker

In verband met het vertrek van een vaste medewerker zijn ze nu op zoek naar een collega die hier voor de lange termijn komt werken.

De financiële afdeling bestaat uit 3 medewerkers; manager finance, medewerker financiële administratie en de 3e plek is voor jou bestemd.

Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van een volledige boekhouding. Je zorgt ervoor dat klanten voldoen aan hun betalingsverplichtingen om ervoor te zorgen dat de beschikbare kredietruimte zo optimaal mogelijk wordt benut.

Het bankboeken en het klaarzetten van betalingen behoren ook tot je takenpakket. Tevens verzorg je de rapportages voor het hoofkantoor in Duitsland en ondersteun je de manager bij andere voorkomende taken.

Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de telefoon- en alarmcentrale en bestel je kantoorartikelen. Kortom, een diverse functie waar jouw ideeën zeker worden gewaardeerd.

Je werkt 39 uur, op vrijdag ben je een uur eerder klaar. Op andere dagen werk je van 08.30uur tot 17.00uur of van 09.00uur tot 17.30uur.

Wat krijg je ervoor terug?

Je ontvangt een salaris op basis van je kennis ervaring tussen de €2.200,- en €2.800,- bruto per maand. Bij goed functioneren krijg je uiteindelijk een vast contract aangeboden.

Uit de gesprekken die ze met je voeren, maken ze de beslissing of je eerst via Randstad gaat werken of dat ze jou direct en contract aanbieden.

Wanneer ben jij de ideale kandidaat?

Als persoon omschrijf jij jezelf als enthousiast, ondernemend en je beschikt over een goed gevoel voor humor. Je hebt een MBO financiële opleiding afgerond.

Aangezien je veel contacten hebt met het hoofdkantoor in Duitsland is het belangrijk dat je een goede kennis hebt van de Duitse taal.

Het is mooi meegenomen als je kennis hebt van SAP.

Interesse?

Ben jij de juiste kandidaat voor deze vacature?Reageer dan via onze sollicitatiebutton en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met Ilse Houben door te bellen, appen of te e-mailen naar : 040-2606320, 06-

22246953, ilse.houben nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Houben, Ilse

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier