Backoffice medewerker
JUSTIN Recruitment
Aalsmeer, Nederland
6 dagen geleden
  • Als backoffice medewerker is het jouw taak dat alle orders op de juiste manier en op tijd verwerkt worden. Hierbij werk je nauw samen je collega'
  • s van de inkoop- en verkoop, de productie en transport. Het is een dynamische en hectische afdeling en geen dag is hetzelfde.

    Je bent een administratieve spin in het web!

    De organisatie :

    Dit is een krachtig, groeiend bedrijf in de sierteeltbranche. Vanwege de groei en de uitdagingen die o.a. de Brexit biedt, zoeken wij jou om het backoffice team te versterken.

    Er is plek voor jou als backoffice medewerker als je een enige ervaring meebrengt, maar ook wanneer je een starter bent op de arbeidsmarkt.

  • Als backoffice medewerker is het jouw taak dat alle orders op de juiste manier en op tijd verwerkt worden. Hierbij werk je nauw samen je collega'
  • s van de inkoop- en verkoop, de productie en transport. Het is een dynamische en hectische afdeling en geen dag is hetzelfde.

    Je bent een administratieve spin in het web!

    De organisatie :

    Dit is een krachtig, groeiend bedrijf in de sierteeltbranche. Vanwege de groei en de uitdagingen die onder andere de Brexit biedt, zoeken wij jou om het backoffice team te versterken.

    Er is plek voor jou als backoffice medewerker als je een enige ervaring meebrengt, maar ook wanneer je een starter bent op de arbeidsmarkt.

    Werken als backoffice medewerker bij dit internationaal opererend bedrijf betekent :

  • Je ondersteunt in het operationele proces de inkopers, verkopers en de afdeling logistiek; je hebt met name telefonisch contacten met hen.
  • Je zorgt er dagelijks voor dat alle gegevens juist worden ingevoerd en / of verwerkt in het systeem, zoals het boeken van terugkomende bestellingen, correctie- en omboekingen en de handmatige invoer van artikelen die niet in het standaard assortiment zijn opgenomen.
  • Wat is jouw achtergrond en ervaring?

    Er is plek voor jou als backoffice medewerker als je een enige ervaring meebrengt, maar ook wanneer je een starter bent op de arbeidsmarkt.

  • Mbo werk- en denkniveau.
  • Goede kennis van Microsoft Office (Outlook / Word / Excel), Nederlands in woord en geschrift is vereist en je hebt een basiskennis van de Engelse taal.
  • Communicatieve vaardigheid, stressbestendigheid en je kunt omgaan met deadlines.
  • Accuratesse en teamspirit.
  • Jij bent een ochtendmens, de aanvangstijden variëren van 5.00 uur tot 8.00 uur! Maar dan ben je natuurlijk ook weer lekker vroeg klaar met werken.
  • Denk je bij het lezen van deze backoffice functie "dit is helemaal iets voor mij", laat het ons weten via de sollicitatiebutton.

    Wat hebben wij jou te bieden?

    Binnen dit bedrijf heerst een handelsgeest, open bedrijfscultuur en resultaatgerichte manier van werken. Het plezier dat men beleeft aan bloemen, planten, accessoires staat centraal.

    Er is veel vrijheid, verantwoordelijkheid en opleiding mogelijk.

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring (tussen €1850,- en €2300,- op fulltime basis).
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief een tweewekelijks bosje bloemen.
  • Zeker doorgroeimogelijkheden!
  • Mogelijkheid tot het volgen van Online trainingen via de NCOI.
  • Een dienstverband voor bepaalde tijd, met mogelijkheid tot vaste aanstelling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier