Assistent boekhouder gezocht in Rotterdam
Olympia
HEINENOORD, NL
2 dagen geleden
source : Uitzendbureau.nl

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een assistent controller voor hun vestiging in Rotterdam.

Je zult assisteren bij het realiseren van het financieel economisch proces. De administratieve begeleiding en evalueren van de bedrijfsactiviteiten, dit zal structureel of op ad hoc basis zijn, waarin volledige en betrouwbare managementinformatie beschikbaar is.

Door de prognoses zichtbaar te maken, zul je de sterke en zwakke punten van de organisatie in kaart brengen en zal jij je aanbevelingen hierin formuleren.

Sta jij open voor een functie waarbij verandering en groei centraal staat en ben je sociaal aangelegd? Lees dan snel verder!

Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de juiste financiële administratieve processen. Je verwerkt de dagelijkse en maandelijkse financiële administratie.

Je ondersteunt de Controller met het realiseren van de juiste periodieke rapportages denk hierbij aan; maandafsluitingen, het balansdossier en de jaarrapportage.

Het is aan jou om zorg te dragen voor een soepel lopende administratieve verwerking en je coördineert alle dagelijkse administratieve werkzaamheden.

Deze zal je rapporteren aan de Controller. Je zult hecht samen werken met de andere vestigingen, dus vind je het niet erg om regelmatig te reizen.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen de organisatie kun je fulltime aan de slag voor langere duur. Het betreft een functie waarbij je direct een jaarcontract ontvangt bij de klant.

  • De opdrachtgever biedt een salaris tussen de €3.000 - €4.000. Ook bieden zij;
  • Een reiskosten vergoeding;
  • Werktijden tussen de 08 : 00 uur en 16 : 30 uur;
  • Mogelijkheid tot het volgen van trainingen om jou kennis te verbreden.
  • Bij Olympia is iedereen welkom. Dus jij ook. Wij helpen dagelijks mannen en vrouwen, van jong tot oud en van iedere afkomst aan een leuke baan.

    We maken graag kennis met je.

    Vaardigheden

  • Je hebt een HBO diploma in de richting van; bedrijfseconomie of accountancy.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie?
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer;
  • Je hebt de kennis van de softwarepakketten account view en AFAS;
  • Je hebt uitstekende kennis van Windows Office Excel.
  • Daarnaast is de beheersing van de Franse en Duitse taal is een pre en de kennis van Power BI

    Over de werkgever

    Onze opdrachtgever is een toonaangevende speler in binnen-en buitenland, produceert, installeert en onderhoudt een brede range aan onder en bovengrondse afvalcontainers, inclusief bijbehorende elektronische hard- en software.

    Er heerst een informele sfeer waarin je contact hebt met zowel de eigenaar als collega's binnen de andere ondernemingen in de groep.

    Een uitdagende baan bij een mooi bedrijf, waarbij jouw werkzaamheden zeer afwisselend zijn.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier