Technisch Support Adviseur
Randstad
MAASTRICHT, NL
1 dag geleden

Wil jij aan de slag als Technical Support Advisor? Vind jij het leuk klanten te helpen met hun technische problemen, rondom Televisie en internet?

Jij bent het aanspreekpunt voor de klantenservice van een grote Belgische telecomoperator.

Als Technical Support Advisor sta je in direct contact met de klanten waarbij jij jouw technische skills gaat inzetten hen te helpen met hun probleem.

Met andere woorden, behandelt via telefoon (Inbound) een breed scala aan vragen en problemen. We zijn geen standaard callcenter, maar een Contactcenter.

Jij bent als technische klantenservice medewerker de spil van het succes.

Een succesvolle klantendienstmedewerker heeft een positieve houding en zet de klant altijd centraal. Samen met je collega’s ga je ervoor om een ultieme klantenervaring te realiseren.

Takenpakket

Je staat in voor een efficiënte, deskundige en aangename dienstverlening zodat iedereen die contact opneemt met de klantendienst van dit groot bedrijf geholpen wordt met zijn probleem en het juiste advies krijgt :

  • Je beschikt over een uitstekende communicatieve vaardigheid in het Nederlands (pluspunt Engels).
  • Je geeft een antwoord op de vragen van de klanten, dat kan zijn over, technische problemen met mobiele telefonie, vaste telefonie, internet, TV enzoverder...
  • Vergis je niet het is een klantenservice functie, maar wel op het gebied van techniek. Daar hoef je geen technisch wonder voor te zijn, een beetje affiniteit met TV / Internet en mobiele producten is genoeg.
  • Wij leren je aan om ook op complexe technische klantvragen te antwoorden en dit mede met behulp van de juiste tools.

  • Perfecte guidelines leiden je tijdens het gesprek naar de mogelijke oplossingen.
  • Je analyseert de problemen die je voorgelegd worden en reikt efficiënte oplossingen aan.
  • Je behandelt aanvragen op een gepersonaliseerde manier om zo je vertrouwensrelatie met de klant en het imago van het bedrijf dat je vertegenwoordigt te versterken.
  • Je promoot de voordelen en diensten van het bedrijf, dit aan de hand van de voorstellen in het programma (upsel / cross-
  • selling) want ook jij wil natuurlijk die extra bonus ontvangen als je het Salestarget bereikt..

  • Je draagt bij aan de verbetering van de kwaliteit en doeltreffendheid van de klantendienst.
  • Aanbod :

  • Een aantrekkelijk loon, extra bonussen mogelijk tot wel 900€ / mnd & vergoeding van woon-werkverkeer.
  • Thuiswerken is mogelijk in de toekomst, van zodra je de targets hebt bereikt en je zelfstandig kan werken (wanneer je zelf er ook klaar voor bent)
  • Een opleidingsplan : Full Time training van 3 weken voor de functie van Inbound Customer Advisor (technisch, sales, blended productopleiding).
  • Een enthousiaste trainer stoomt jullie klaar en wacht op jou.

  • Loopbaanontwikkeling : : carrière als SUPERverkoper, expert, supervisor, enz.
  • Flexibel uurrooster met eigen inbreng!
  • Beschikbaarheid en Werktijden :

    Het project is geopend van Maandag t / m vrijdag van 08 : 00 22 : 00u en Zaterdag & Zondag van 09 : 00 22 : 00u. Laat dit je niet afschrikken, er is een mogelijkheid tot flexibele uurroosters.

    Kortom een hele veelzijdige functie in een heel leuk team!

    Bij vragen of interesse, neem direct contact met ons op!

    Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Mordant, Veronique

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier