Projectmanager Vastgoed, Huisvesting en Facilitair Management
WZU Veluwe
Epe
2 uur geleden

Wat ga jij doen?

Als Projectmanager Vastgoed, Huisvesting en Facilitair Management heb je een uitdagende functie vol afwisseling. Je bent verantwoordelijk voor multidisciplinaire projecten binnen de genoemde vakgebieden.

De projecten zijn erg afwisselend en met jouw doorzettingsvermogen zorg je ervoor dat elk project van begin tot einde perfect verloopt.

De Projectmanager Vastgoed, Huisvesting en Facilitair Management maakt onderdeel uit van het management van het Facilitair Bedrijf.

Het Facilitair Bedrijf vormt samen met de ICT-organisatie en Vastgoed het bedrijfsonderdeel Bedrijfsvoering. Jouw leidinggevende is de manager Bedrijfsvoering en je geeft zelf sturing aan de leden van de projectteams.

Je hebt een onmisbare rol als het draait om het contracteren van uitvoerende partijen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van de projectenkalender en de periodieke voortgangsrapportage.

Waar ga jij werken?

Je gaat aan de slag bij WZU Veluwe, een christelijke zorgaanbieder in de ouderenzorg op de Noord-Veluwe. Wij ondersteunen cliënten met passende zorg- en dienstverlening in hun specifieke behoefte aan zorg, wonen en welzijn.

Samen met mantelzorgers en vrijwilligers dragen wij bij aan een zo aangenaam mogelijk leven, passend bij de beleving, gewoonten en behoeften van de cliënten. Nu en in de toekomst.

Wat breng je mee?

Je bent resultaatgericht en kunt goed improviseren. Voor onze manager Bedrijfsvoering ben je een goede sparringpartner en je bent in staat om het overzicht te bewaken over alle projecten heen.

Verder heb je een sterk analytisch vermogen, ben je pro-actief en stressbestendig. Improviseren is wel aan jou besteed en met jouw social vaardigheden krijg je veel voor elkaar.

Voor deze functie vragen we :

  • HBO + werk- en denkniveau;
  • Relevante en aantoonbare werkervaring in het aansturen van projecten op het gebied van bouwen, huisvesten en faciliteren.
  • Daarnaast is het handig als je ervaring hebt in een zorgomgeving;
  • Aantoonbare ervaring in het voeren van onderhandelingen met te contracteren partijen;
  • Kennis van relevante bedrijfskundige aspecten zoals financiering, budgetten, begrotingen en opstellen en sturen van businesscases;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van facilitair management, (zorg)vastgoed en veilig gebruik van huisvesting;
  • Wat bieden wij jou!

    Wij vragen veel, maar je krijgt er ook veel voor terug :

  • Een werkomgeving waarin wij met mensen en vóór mensen werken;
  • Een organisatie waar wij persoonlijke ontwikkeling zeer belangrijk vinden;
  • In eerste instantie een tijdelijke functie, met de intentie om samen een langdurige arbeidsrelatie op te bouwen;
  • Een maandelijkse financiële waardering conform CAO VVT : inschaling in FWG 55, verder kent de CAO een eindejaarsuitkering van 8,33% en biedt de organisatie flexibele arbeidsvoorwaarden;
  • Opbouw van een goed pensioen via PFZW;
  • Deelname aan FiscFree, waardoor je fiscaal aantrekkelijk
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier