Teammanager Privacy & Complaints
T-Mobile
Rotterdam, NL
2 dagen geleden

Ben jij service- en klantgericht? Vind jij het leuk om samen met het team multibranded de stem van de klant te vertegenwoordigen?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Privacy&Complaints is het eindpunt voor klanten met klachten en privacyvraagstukken. Als Team Manager Privacy&Complaints ben je samen met het team verantwoordelijk voor de klachtafhandeling van complexe consumentenklachten, privacy inzage- en verwijderverzoeken en datalekken over de verschillende merken van T-Mobile (T-Mobile, Tele2, Ben en Simpel).

Hierbij geef je klanten samen met het team een warm badgevoel, zorg je voor een finale oplossing en signaleer je verbeteringen om escalaties te voorkomen.

Kortom, met het team draag je continu bij aan het signaleren van pijnpunten in processen, beleid en systemen ter verbetering van de dienstverlening in het voordeel van de klant, medewerkers en de organisatie.

Je faciliteert, coacht en stuurt, zodat er een gezonde balans is tussen productiviteit, efficiëntie en werkplezier binnen het team.

Belangrijk hierbij is dat je gericht bent op de ondersteuning en ontwikkeling van de medewerkers en daardoor weet wat belangrijk voor hen is.

Jij gaat in ieder geval geen uitdaging uit de weg en zorgt dat het team en stakeholders worden ontzorgd, geadviseerd en ondersteund bij het opstellen, borgen, evalueren en verbeteren van de kritische processen.

Hiervoor weet je mensen in beweging te krijgen en draagvlak te creëren. Je ziet snel waar ontwikkeling of verbetering mogelijk en wenselijk is, sluit de juiste mensen aan en weet de verbetering ook daadwerkelijk te bewerkstelligen.

Je vindt het leuk om op alle niveaus te schakelen over mogelijkheden, risico’s, tevredenheidsonderzoeken, kwaliteitsmetingen en oplossingen.

Je verdere taken zijn :

  • Managen van een team met een Customer Experience Expert en Customer Experience Officers, waarbij je op breed vlak managementtaken oppakt (denk aan o.
  • a. rapportages, recruitment, reviews, doorgroei en ontwikkeling etc.);
  • Opmaken van een jaarplan, doelen en hierop sturen op de performance KPI’s happy people, happy customer en multibranded;
  • Je bent het aanspreekpunt voor directieleden en andere stakeholders in geval van incidenten en escalaties;
  • Je bent een motivator en verbindt met jouw helicopterview ’de losse lijntjes’’ tussen het team, de merken en organisatie;
  • Je zorgt ervoor dat knelpunten in processen door jouw team worden gesignaleerd en verbeterd;
  • Je draait mee in de duty diensten met de collega teammanagers binnen B2C COPS.
  • Je werkt nauw samen met de collega teammanagers binnen B2C COPS om afdelingsdoelstellingen te realiseren
  • Waar kom je te werken?

    T-Mobile, jij kent ons vast wel, de magenta telefoonprovider. Al vijf jaar op een rij het snelste 4G netwerk van Nederland! Met onze challenger mindset dagen wij onszelf en de markt uit om iedereen te verbinden met de mogelijkheden van nu.

    Gedurfd, verantwoordelijkheid en samenwerken dat zijn onze kernwaardes. Als jij bij T-Mobile wil werken, is dit iets waar jij jezelf in herkent.

    Wat breng je mee?

    Je bent een echte teamplayer die gevoel voor humor heeft. Je bent zeer gedreven en enthousiast. Klanten helpen is jou op het lijf geschreven.

    Je zoekt altijd naar de juiste oplossing. Daarbij heb je natuurlijk oog voor de klant, maar vergeet je ook het T-Mobile belang niet.

    Je bent proactief, flexibel en energiek!

    Het is belangrijk dat jij :

  • De ontwikkeling van de medewerkers en jezelf vooropzet;
  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Klant- en kwaliteitsgericht bent, denkt en werkt;
  • Daadkrachtig en stressbestendig bent;
  • Oplossingsgericht werkt en bij elke klacht out of box denkt.
  • Ervaring hebt met klantenservice en klachten;
  • Goede beheersing van Microsoft Office, met name Excel en Word.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift hebt.
  • Een hands-on mentaliteit hebt, ben je proactief ingesteld en integer, kun je je inleven in de professional, de stakeholders van binnen en buiten de organisatie en laat je je niet door weerstanden tegenhouden.
  • Wat bieden we jou?

    Er is veel mogelijk binnen T-Mobile, maar jij moet zelf het initiatief nemen. Wees enthousiast! Mis jij iets of kan iets beter?

    Ga je gang, doe het anders. Na een eerste digitale kennismaking met een recruiter, kom jij op gesprek bij de hiring manager.

    Nog enthousiast? Dan komt er een inhoudelijk 2

    gesprek! Als jij, en wij, daarna nog enthousiaster zijn, krijg jij een aanbod en kan jij jezelf bij Team Magenta voegen!

    Naast ongeveer 2000 enthousiaste collega’s, bieden wij ook het volgende :

  • Uitstekend salaris
  • Variabele beloningsregeling
  • Pensioenregeling
  • Persoonlijk leerbudget
  • Internationaal werken
  • T-Mobile abonnement
  • Freedom to work
  • Inwisselbare feestdagen
  • Wat ga je bij ons leren?

    Leren is voor ons net zo gewoon als bellen. Jij bent verantwoordelijk voor jouw eigen ontwikkeling en jij bepaalt dus ook hoe, wat en wanneer je leert.

    Wij ondersteunen jou daarbij! Kijk op www.campus.t-mobile.nl voor meer informatie.

    Hoe we dit doen?

    Jij bent in the lead, dus ouderwetse functioneringsgesprekken en beoordelingen, daar doen we niet aan. Jij zorgt dat je manager en je collega’s op de hoogte zijn van jouw doelen en ontwikkeling.

    Dat noemen we Great Conversations, meer informatie hierover lees jij terug op https : / / www.t-mobilecampus.nl / home / great-conversations / .

    Overige informatie

    Ben jij net zo enthousiast over ons, als wij over deze rol? Mooi, dan zijn we vast een goede match! Solliciteren bij ons is heel eenvoudig.

    Stuur jouw CV en motivatie, via de sollicitatieknop en jij ontvangt daarna een telefoontje van één van onze recruiters. Ben jij nog niet overtuigd, wellicht helpt een kennismaking met onze CEO https : / / t-mobile-hq.

    arbeidsmarktexperience.nl / !

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier