Functieomschrijving
SUPPLY CHAIN MANAGEMENT AHOLD DELHAIZE INBOUND LOGISTICS ZAANDAM 40 UUR
wat bieden wij jou
wie ben jij
Heb jij affiniteit met supply chain, analyseer je graag processen en werk je graag in een internationale en dynamische omgeving?
Ben jij daarnaast planmatig en georganiseerd, schakel jij graag met veel verschillende partijen en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de logistieke wereld? lees dan verder!!
wat ga je doen
Als Operations Planner & Import Specialist ben je onderdeel van het Demand & Supply team. Op deze afdeling ben je verantwoordelijk voor het bestellen van assortiment bij gecontracteerde internationale leveranciers.
Met het uiteindelijke doel : volle schappen in de winkels! Een operations planner en import specialist houdt zich bezig met zaken als forecasting, voorraadpositie en transport.
Andere taken zijn onder andere :
waar ga je werken
Als Operations Planner & Import Specialist heb jij een waardevolle job binnen Ahold Inbound Logistics. De teams zijn o.a.
verantwoordelijk voor het bestellen van producten bij internationale leveranciers en de transportplanning. Denk aan producten uit de verschillende assortimentsgroepen van de banners van Ahold (Albert Heijn, Gall & Gall, Etos).
Normaliter ben je werkzaam vanuit het hoofdkantoor in Zaandam. Voorlopig werk je nog vanuit huis, maar om je zo goed mogelijk te begeleiden in je nieuwe werk, word je vanaf het begin digitaal meegenomen met het team en de werkzaamheden.
sollicitatie
Enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Reageer dan direct met korte motivatie via de online Sollicitatie’ button!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad.
Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.