Administrator Finance & Control
Koninklijke Vopak NV
Rotterdam
1 dag geleden

Vopak Agencies , part of Vopak Netherlands, is the leading port agent in North West Europe and offers global Hub Agency services.

Vopak Agencies, headquartered in the centre of the port of Rotterdam, represents a network of oil, gas, chemical, dry cargo, offshore and shipping related companies world-

wide. With our dedicated and trained employees we provide extensive market coverage in all European ports through our strategically positioned owned offices and by using offices within the global agency network managed by our Vopak Hub agency team.

Voor de afdeling Finance & Control zijn wij op zoek naar een parttime

Administrator Finance & Control (80%)

Als Administrator Finance & Control draag je bij aan de uitvoering van de financiële administratie ten behoeve van de Hub en Marine Department.

Je levert een belangrijke bijdrage aan het tijdig, correct en volledig administreren van informatie en gegevens.

Je belangrijkste uitdagingen zijn

  • Dagelijks verwerken en controleren van bankmutaties van zowel nationale als vreemde valuta.
  • Uitvoeren van bankbetalingen aan binnen- en buitenlandse klanten.
  • Beheren van diverse balansrekeningen.
  • Zorgdragen voor een toegewezen deel van de Hub-administratie, waaronder het monitoren van het debiteurensaldo, zodanig dat deze volledig, juist en tijdig wordt afgehandeld.
  • Beheren van de kas zodanig dat betalingen en ontvangsten tijdig en volgens de procedures worden afgewikkeld en verantwoord.
  • Wij zoeken naar

    een enthousiaste en energieke collega met ambitie die het een uitdaging vindt om in een internationaal bedrijf te werken en zich persoonlijk wil ontwikkelen.

    Je beschikt over

  • een afgeronde MBO opleiding in financiële richting
  • 1-3 jaar gerichte werkervaring
  • goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse en Engelse taal
  • gedegen kennis van Microsoft Office ( in het bijzonder Excel )
  • een kwaliteit- en klantgerichte instelling
  • goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • en verder ben je pro-actief, flexibel, accuraat en gericht op samenwerking.

    Wij bieden

    een afwisselende en zelfstandige functie in een prettige en informele werkomgeving, goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief opleidingsmogelijkheden.

    Kom jij ons team versterken ?

    Heb jij interesse in deze uitdagende baan met ontwikkelmogelijkheden ?

    Solliciteer dan nu !

    Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Richard van de Laar, Manager Finance en voor vragen over het wervingsproces kun je contact opnemen met Leontien Muis, Manager HR.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier