Adm. binnendienst verzekeringen
Bureau Kooimeer
Alkmaar
6 dagen geleden

Wat houdt de functie in?

Het verzorgen van de polisadministratie, prolongaties, incassowerkzaamheden en andere administratieve werkzaamheden behorende bij verzekeringen en hypotheken.

Alsmede het telefonisch, schriftelijk of per mail beantwoorden van 1e vragen van klanten.

In plaats van fulltime is eventueel 4 dagen per week werken bespreekbaar.

De ingangsdatum is 1-7-2019 en je komt direct in dienst bij onze opdrachtgever.

Naar wie zijn we op zoek?

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding en werk- en denkniveau en vaktechnische opleidingen waaronder WFT Basis, Schade Particulieren en Hypothecair Krediet.
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je hebt goede kennis van MS Office (Word en Excel)
  • Je hebt goede kennis van gangbare systemen voor hypotheken & verzekeringen
  • Je hebt tenminste vijf jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • De volgende competenties passen bij jou : klantgericht, samenwerken, accuraat, flexibel, ontwikkelgericht, kwaliteitsbewustzijn, verantwoordelijkheid en oplossingsgericht
  • 40.00

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier