Contactcenter Agent Leiden Bijbaan
Het Customer Care Center
Leiden
1 minuut geleden

Vacature omschrijving

Heb je (weer) de tijd om te werken en ben je op zoek naar een leuke bijbaan als Contactcenter Agent in Leiden? Werk dat goed op je CV staat, binnen een gezellig team en waar je extra kunt verdienen en ook nog eens een bonus boven op je salaris krijgt?

Dan zijn we bij Het Customer Care Center op zoek naar jou! Voor de vacature Contactcenter Agent zijn we op zoek naar talent met een positieve houding en aanpakkersmentaliteit.

Het is belangrijk dat jij communicatief sterk bent en dat jij jouw commerciële en communicatieve vaardigheden nog verder wilt ontwikkelen.

Solliciteer nu bij Het Customer Care Center in Leiden, het leukste contactcenter van Nederland!

Taken en verantwoordelijkheden

Als Contactcenter Agent voer je telefonische campagnes uit voor grote merken. Je belt bestaande klanten, consumenten die gevraagd hebben om contact of vangt inkomende actielijnen op.

Je voert sales gesprekken om consumenten iets moois aan te bieden of terug te winnen met een mooie propositie. Jij blij, klant blij en onze opdrachtgever blij.

We trainen je op het gebied van gesprekvoering maar ook waar je op moet letten op het gebied van wet- en regelgeving. Kwaliteit staat voor op.

Als Contactcenter Agent word je onderdeel van ons gezellige team in Leiden, maar het is ook mogelijk om vanuit huis te werken.

Uiteraard krijg je een training van ons en geven we je kans om verder te groeien.

Eisen

Van jou verwachten we dat je een positieve commerciële instelling hebt en blij wordt van mensen te verrassen met een mooi aanbod.

Natuurlijk is het daarbij belangrijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst. Voor deze bijbaan is werkervaring een pre, maar geen must.

We vinden jouw positieve mentaliteit en jouw uitstraling het allerbelangrijkste!

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Een prettige telefoonstem
  • Positieve en gemotiveerde instelling
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar
  • Minimaal 2 avonden per week beschikbaar + 1 zaterdag per 2 weken
  • Leergierig : hoe wordt je beter in gespreksvoering, hoe overtuig je mensen
  • Blij worden van sales
  • Creatief en veel enthousiasme!
  • Ervaring

  • Minimaal MBO-niveau 2
  • Je hebt aantoonbare ervaring als Contactcenter Agent is een pre maar geen must
  • Je kunt goed met computer overweg, zoals Microsoft Office, of bent bereid dit te leren
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal
  • Je bent parttime beschikbaar en in overleg bereid te werken in de avonden en het weekend
  • Voordelen

    Het Customer Care Center staat voor kwaliteit, professionaliteit en enthousiasme. Ons doel is om het beste contactcenter te zijn en daar hebben we jou voor nodig! Als Agent van Het Customer Care Center volg je de benodigde trainingen en krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Werken bij

    het contactcenter staat goed op jouw CV en geeft je de kans om jouw commerciële talent verder te ontplooien.

    Wat wij bieden :

  • Een vast salaris, marktconform
  • Potentieel een extra bonus op basis van jouw score
  • Vakantiegeld en vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Werken in een gezellig team met leuke collega’s
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Trainingen en persoonlijke aandacht
  • Flexibele werktijden (ma t / m vrij van 09.00 t / m 21.30u, zat van 10.00 tot 16.00u)
  • Thuiswerken mogelijk
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier