Secretaresse Corporate Notariaat
DLA Piper
Netherlands-Amsterdam
23 dagen geleden

Description

DLA Piper Nederland is onderdeel van DLA Piper, een van de grootste juridische dienstverleners wereldwijd. We zijn gevestigd in ruim 80 steden verdeeld over 40 landen in Europa, Azië, Afrika, het Midden-

Oosten, Australië en de Verenigde Staten. Onze klanten, maar ook onze medewerkers profiteren van onze internationale slagkracht.

Als DLA Piper zijn wij een relatief jong merk in onze branche. We zijn in korte tijd gegroeid en hebben de ambitie om verder te groeien.

Onze vestiging in Amsterdam bestaat sinds 2005 en combineert het beste van twee werelden : we zijn diepgeworteld in de Nederlandse markt, maar profiteren ook van de voordelen en uitdagingen van onze internationale omvang.

Voor onze praktijkgroep Corporate zijn we op zoek naar een Secretaresse om het notariële team te versterken. Je maakt deel uit van een in totaal 8-

koppig secretariaat in een praktijk waarin advocatuur en notariaat geïntegreerd samenwerken. Het notariële deel van deze praktijkgroep bestrijkt alle aspecten van de notariële kant van het ondernemingsrecht waaronder oprichtingen, opzetten en wijzigen van vennootschapsstructuren en samenwerkingsverbanden, fusies en splitsingen.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Agendabeheer (afspraken inplannen, reizen boeken, vergaderruimtes reserveren etc.);
  • Zelfstandig oppakken van alle correspondentie, telefoon- en emailverkeer;
  • Voorbereiden en uitwerken van presentaties;
  • Openen, filen en archiveren van dossiers;
  • Concept) brieven opstellen onder leiding van advocaat / notaris / (sr.) secretaresse;
  • Aanpassen / verwerken van stukken;
  • Verrichten van (her)recherches;
  • Gegevensinvoer in NIS (Notarieel Informatie Systeem);
  • Afwerken van gepasseerde akten;
  • Indienen wijzigingen Kamer van Koophandel;
  • Versturen aandeelhoudersregister en / of Kamer van Koophandel uittreksels naar cliënt;
  • Bijwerken van aandeelhoudersregisters;
  • Verzorgen van legalisaties / apostilles;
  • Ondersteuning bij declareren.
  • Vaardigheden

  • Een afgeronde secretariële opleiding / een andere opleiding op MBO+ / HBO niveau;
  • Wij zijn bij voorkeur op zoek naar kandidaten met aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen de zakelijke dienstverlening of in een groter concern;
  • Kennis van MS Office programma's;
  • Een dienstverlenende, flexibele en proactieve houding;
  • Uitstekende Nederlandse taal- en schrijfvaardigheden;
  • Goede Engelse taal- en schrijfvaardigheden;
  • Een goed gevoel voor verhoudingen;
  • Klantgericht naar interne en externe collega's en klanten;
  • Als secretaresse heb je een uitdagende baan in een internationale werkomgeving met zicht op een vast dienstverband van 38,75 uur per week (80 / 90% is bespreekbaar).

    Je komt te werken in een professionele omgeving met een informeel karakter, waar ambitie op prijs wordt gesteld. We bieden een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden.

    Daarnaast vinden wij de persoonlijke ontwikkeling van onze mensen belangrijk. Daarbij speel je zelf ook een actieve rol.

    Kantoor biedt aan elke medewerker de mogelijkheid zich persoonlijk te ontwikkelen door middel van een intern trainingsprogramma.

    Solliciteren

    Herken jij jezelf in dit profiel en ben jij op korte termijn beschikbaar? Reageer dan snel via onze website. Nadat je bij ons hebt gesolliciteerd, nemen we contact met je op om eventueel een afspraak te maken.

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier