Junior Customer Project Manager
Posted date : May 5, 2022 Location :
Maastricht, Limburg, Netherlands
Wie zijn wij
Ericsson is een van de meest toonaangevende bedrijven op het gebied van informatie- en communicatietechnologie (ICT) voor serviceproviders.
Circa 40% van het wereldwijde mobiele verkeer verloopt via Ericsson netwerkapparatuur. Wij stellen serviceproviders in staat de volledige potentie van connectiviteit te benutten.
We maken de volledige waarde van connectiviteit mogelijk door het ontwikkelen van baanbrekende technologie en diensten die gemakkelijk te gebruiken, te implementeren en te schalen zijn, en daarmee onze klanten succesvol maken.
Al meer dan 140 jaar hebben onze ideeën, technologieën en mensen de wereld veranderd : echte keerpunten die levens, industrieën en de samenleving als geheel hebben veranderd.
Voor ons kantoor in Maastricht zoeken we momenteel een Customer Project Manager
In de functie van Customer Project Manager werk je voor de meest vooraanstaande mobiele operators in Nederland. Jouw drive, projectmanagement- en communicatieve vaardigheden en zorgen ervoor dat projecten worden gerealiseerd.
Je wilt nog veel leren en jezelf ontwikkelen als projectmanager, en bent bereid hierin te investeren. Als Customer Project Manager ben je onderdeel van het Project Management Office.
Verantwoordelijkheden
Jij wil de (klant)relatie op de best mogelijke manier beheren, binnen de mogelijkheden en omvang van het contract
Jouw profiel
Wat bieden wij
Be where it begins
Welcome to an inclusive, global company where your opportunity to make an impact is endless. Share your most innovative ideas, bring your unique perspective and bring your unique perspective in a speak up environment.
With us, you will no longer be dreaming of what the future holds you will be redefining it at a company where you’re empowered to lead and perform at your very best.
Learning and Development
Being a part of our team means having the flexibility to take your career in many different directions, but it also means leveraging the supportive structure of a big organization, with clear personal and professional development opportunities.
Benefits and Rewards
We believe that great accomplishments deserve great benefits and transparent rewards. We strive to offer competitive, unbiased, and fair rewards for all our people.
We empower you to manage your own time and promote flexible working opportunities, along with family-friendly policies.
Click here to find out more about our benefits.
Job Segment : Telecom, Telecommunications, Project Manager, Manager, Technology, Management