Customer Service Engineer
Power Packer
Oldenzaal, NL
3 dagen geleden

Ben jij de Customer Service Engineer die graag een bijdrage wil leveren aan de kwaliteitsbeheersing- en verbetering van onze organisatie?

In deze functie houd jij je zowel bezig met het analyseren van het probleem van onze klanten als het implementeren van corrigerende en preventieve maatregelen.

Waar ben je verantwoordelijk voor?

  • Het volgens de 8D-methodiek afhandelen en opvolgen van product gerelateerde externe klantklachten en het uitvoeren en rapporteren van corrigerende en preventieve maatregelen
  • Het opvolgen van interne (klant)klachten en het uitvoeren en rapporteren van corrigerende en preventieve maatregelen
  • Het ondersteunen en adviseren van de productgroep t.a.v. kwaliteitsbeheersing en -verbetering
  • Jij fungeert als onafhankelijk eerste aanspreekpunt voor klanten met betrekking tot alle kwaliteitsactiviteiten, inclusief klantaudits, bezoeken, wijzigingsverzoeken en aanverwante zaken
  • Het beoordelen van afwijkingen op producten betreffende functionaliteit en specificaties
  • Het bijwonen van wijzigingsoverlegvormen en het opvolgen en afhandelen van wijzigingen (kwaliteitsverbetering, productaanpassing, klantwijzigingen)
  • Het zelfstandig uitvoeren van interne audits, het uitbrengen van advies ter correctie van vastgestelde tekortkomingen alsmede het opvolgen en verifiëren van corrigerende maatregelen
  • Deelname aan productielijnmeetings voor het opvolgen van lijn specifieke punten (klachten, interne problemen, efficiëntieverbeteringen)
  • Wat ga je doen?

    In deze functie fungeer jij als eerste aanspreekpunt voor klanten bij non-conformiteiten met betrekking tot geleverde producten en diensten.

    Jij faciliteert de analyse naar de oorzaak van de klacht en implementeert vervolgens corrigerende en preventieve maatregelen om het probleem van de klant op te lossen en tevens om herhaling van het probleem te voorkomen.

    De Customer Service Engineer levert hierdoor een belangrijke bijdrage aan de kwaliteitsbeheersing- en verbetering van de gehele organisatie.

    Wie ben jij?

    HBO-opleiding in bij voorkeur technische richting, of affiniteit met techniek

    Relevante werkervaring in een productie omgeving

    Ervaring in een multidisciplinaire en internationale omgeving

    Ervaring met (Automotive) kwaliteitsnormen zoals, IATF-16949

    Je hebt kennis van kwaliteitstools (8D, APQP, FMEA)

    Kennis van Excel en Sharepoint heeft de voorkeur, idealiter op gevorderd niveau

    Uitstekende kennis van Engels, Nederlands en bij voorkeur Duits

    Wij bieden jou :

    Een uitdagende baan in een internationale, zeer dynamische automotive omgeving waar FUN en PRIDE kernwaarden zijn. We hechten waarde aan persoonlijke ontwikkeling en stimuleren dit van harte.

    Daarnaast bieden we je een marktconform salaris met 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen.

    Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier