Customer service medewerker, parttime of fulltime
tempo team
Barneveld
6 dagen geleden

Functieomschrijving

Klanten helpen en adviseren is de core business van onze opdrachtgever. Jij komt aan het werk in een dynamische en groeiende werkomgeving! Wie wilt dat nou niet?

Je staat klanten te woord die vragen hebben over de creditcard gegevens.

Je begint je nieuwe baan met een twee weken durende opleiding. Op deze manier leer je alle fijne kneepjes van het vak! Een beter start kan bijna niet toch?

Daarnaast bieden ze jou veel ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.

Wat bieden wij jou

  • Veel ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een fulltime of parttime contract
  • Een dynamische en fijne werkomgeving
  • Veel trainingsmogelijkheden
  • Salaris van € 11,00 & vergoeding van de reiskosten
  • Een echt collegiaal bedrijf!
  • Wie ben jij

    Jij bent iemand die mensen graag een luisterend oor biedt. Je vind het leuk om mensen te helpen en gaat hierbij oplossingsgericht te werk.

    Jij bent ook niet bang om de telefoon op te nemen! Daarnaast spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en Engels.

  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal B1 niveau (schriftelijk en mondeling)
  • Ervaring in een callcenter is een pré
  • Je beschikt over MBO niveau
  • Wat ga je doen

    Jij bent de contactpersoon van de klant! Met creditcard gerelateerde vragen komen ze bij jou terecht en jij gaat op zoek naar een oplossing.

    Dit doe je zowel in het Nederlands en Engels. Iedere dag heb je wel iemand anders aan de telefoon en dat maakt je werk enorm divers en leuk! Zo kan je vragen verwachten over saldoinzichten of het aanpassen van het kredietlimiet.

    Het beantwoorden van de mail en het invoeren van het klantencontact hoort ook tot jou takenpakket. Saai is jouw werk dus niet!

    Daarnaast begin je je eerste twee weken met een opleidingstraject. Op deze manier kan jij met veel zelfverzekerdheid aan de slag en heb je ook echt het gevoel dat jij onderdeel bent van de organisatie!

  • Beantwoorden van de mail
  • Kleine administratieve taken
  • Telefonisch vragen beantwoorden van klanten; creditcard gerelateerde vragen
  • Waar ga je werken

    Je komt te werken bij een dynamisch en internationaal bedrijf! Een enorme kans dus. Iedere dag krijg je iemand anders te spreken en geen dag ziet hier hetzelfde eruit.

    Je komt te werken binnen een gezellig team. Als je begint zorgen zij ervoor dat jij je direct onderdeel voelt van de organisatie! Goede service, flexibiliteit en kwaliteit is waar deze opdrachtgever voor staat

    Sollicitatie

    Wat een gave functie he! Ben jij diegene die wij zoeken? Solliciteer en wie weet spreken wij elkaar snel! Heb je nog vragen over de vacature?

    Neem dan gerust contact met mij op!

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Sollicitatieprocedure

    Om te solliciteren heb je een account nodig. Bij je eerste sollicitatie maak je dit eenvoudig via het sollicitatieformulier aan.

    Bij een volgende sollicitatie kun je inloggen en worden je gegevens opgehaald. Met je account kun je inloggen op Mijn Tempo-Team.

    Hier kun je de voortgang van je sollicitatie(s) volgen en je persoonlijke gegevens en cv aanvullen zodat wij de beste baan voor jou kunnen vinden.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier