Klantenservice medewerker bij KPN
Randstad
Amsterdam, NL
1 dag geleden

Word Klantenservice medewerker bij KPN! Waarom? Omdat bij KPN niet alleen de klant centraal staat maar JIJ als medewerker ook écht belangrijk bent.

Je krijgt de vrijheid om jezelf te ontwikkelen en er zijn diverse opleidingsmogelijkheden waarvoor een budget beschikbaar wordt gesteld.

Ben jij proactief, kritisch op bestaande procedures en deel je graag alle ideeën die je daarover hebt met collega’s? Dan pas jij goed in het W lk-in Contact Center van KPN!

Natuurlijk weet jij als geen ander hoe blij klanten worden als ze in één keer goed geholpen worden. Dat is niet altijd makkelijk en vraagt veel van klantexperts aan de lijn.

Door training on the job en coaching investeert KPN Customer Service in Amsterdam continu in klantexperts om de klant blij te maken.

Jij staat daarbij naast de klant en denkt daarom graag mee waar processen beter kunnen. Waarom bellen klanten precies? Hebben zij al op de website gekeken?

Waarom hebben ze daar nog niet kunnen vinden wat ze zoeken? Deze informatie gebruik je actief samen met je collega’s om de dienstverlening van KPN beter en beter te maken.

Jij bent dus de belangrijkste stem namens de klant.

Hoe ga jij te werk als klantenservice medewerker bij KPN?

De beste dienstverlener wordt KPN alleen als de klant centraal gesteld wordt! Dat kan door goed te luisteren naar jouw ideeën.

Niet alleen meeluisteren aan de lijn, maar ook tijd maken om jou te betrekken bij belangrijke verbeterinitiatieven. Zo worden ideeën vertaald naar concrete klantoplossingen.

Het grootste gedeelte van de tijd zal jij telefonisch of via chat in gesprek zijn met klanten, daarnaast zal jij ook een deel van jouw werkweek besteden aan ideeën uitwerken, overleggen en voorleggen aan de betrokken afdelingen, bijvoorbeeld marketeers en procesmanagers.

Lekker veel afwisseling dus!

Hoe pakt KPN dit aan?

In Amsterdam werken verschillende teams keihard aan het verbeteren processen, systemen en producten om klanten nog beter te helpen.

Sinds februari is daar ook Customer Service aanwezig om hierbij aan te sluiten en / of de keten te helpen in contact te komen met onze CS-

collega’s op de andere vestigingen.

Wie ben jij?

Je vindt het leuk om jouw expertise te tonen aan zowel klanten als collega’s. Daarnaast doorzie jij processen en mogelijke verbeteringen, om het voor de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Je bent positief en communicatief vaardig, ziet snel verbeterkansen en vertaalt dit naar concrete ideeën. Verder :

  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Je hebt affiniteit met internet, mobiele telefonie, social media en zelf service tools
  • Minimaal een MBO+ werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar
  • Je bent beschikbaar om minimaal 1 avond per week en eens per 4 weken in het weekend te werken
  • Wat biedt KPN?

  • Een unieke werkervaring bij de groenste telecomprovider ter wereld!
  • Vrijheid om jezelf te ontwikkelen, te leren en ideeën uit te voeren. Daarvoor wordt oa een opleidingsbudget beschikbaar gesteld.
  • Een startsalaris van €10,78 bpu
  • De mogelijkheid om tussen 20 en 40 uur per week te werken
  • Een laptop van de zaak en de mogelijkheid om in overleg, na inwerkperiode, thuis te werken
  • Reiskostenvergoeding conform KPN cao
  • Ben jij net zo enthousiast over dit concept als de teamleiders en collega’s op deze afdeling en kun je niet wachten jouw ideeën naar oplossingen te vertalen?

    Solliciteer dan direct online via de solliciteer’ button en misschien mag jij jezelf straks klantenservice medewerker bij KPN noemen! Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

    Functie-eisen : Bedrijfsomschrijving :

    Bedrijfsomschrijving :

    Al meer dan 52 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Wij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm.

    We staan bedrijven bij om hun doelstellingen te realiseren met de inzet van de beste mensen en de meest innovatieve maatwerkoplossingen.

    Wij hebben een landelijk dekkend vestigingsnetwerk van waaruit onze medewerkers dagelijks in gesprek staan met onze klanten en kandidaten.

    Wij denken graag met u mee. Net zoals we dat doen met de duizenden mensen die dagelijks via Randstad aan de slag zijn en de organisaties die van onze diensten gebruikmaken.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier