Maak het mee
Jij gaat de commerciële slagkracht van Heijmans Infra vergroten. Hiervoor zet je jouw businessintelligence in. Met jouw scherpe analyses, heldere adviezen en overtuigingskracht zorg je dat we vandaag al voorsorteren op de weg die we in de toekomst inslaan.
Als businessanalist vervul je een sleutelfunctie tussen finance, innovatie, accountmanagement én marketing. Je werkt nauw samen met je salescollega’s, haalt klantbehoeftes op in de verschillende Heijmans Infra-regio’s en duikt in de markt van het stedelijk gebied, energie en mobiliteit.
Is de markt groot genoeg? Welke doelgroepen benaderen we eerst? En wat is het een klant waard om zijn wens in vervulling te zien gaan?
Belangrijke vragen die jij helpt beantwoorden.
Dit ga je doen :
Samen zijn we één
Team Commercie en Marktontwikkeling werkt aan commercie, marketing, innovatie en duurzaamheid. Samen met ongeveer 25 collega’s help jij Heijmans Infra verslimmen, vernieuwen en verduurzamen.
Én commercieel succesvoller te maken. De sfeer is open en iedereen is bereid te helpen en kennis te delen. Dat belooft wat, want we hebben een enorme bak aan kennis in verschillende expertisegebieden in huis.
Als commerciële businessanalist kun jij hét verschil maken binnen Heijmans Infra. Sabine Bonenkamp, afdelingshoofd Commercie en Marktontwikkeling
Dit ben jij
Met jouw analytische vaardigheden weet jij data snel te doorgronden. Dat je ook een commerciële blik hebt, komt goed van pas.
Sterker nog : het is essentieel om van jouw functie een succes te maken. Je krijgt er energie van om markttrends uit te pluizen en concurrentieanalyses te maken, en durft je overtuigingskracht in te zetten wanneer je een advies uitbrengt, bijvoorbeeld over de marktwaarde.
Jouw proactieve houding en sterke communicatieve vaardigheden helpen hierbij. Verder heb je :
Dit bieden wij jou
Jouw persoonlijke buddy wijst je de weg en beantwoordt je vragen.