Technisch Coördinator Helpdesk
MOBA
Barneveld
3 dagen geleden

Voor de afdeling Customer Care zijn wij op zoek naar een Technisch Coördinator Helpdesk. Heb jij ervaring in een soortgelijke functie en ben jij technisch sterk onderlegd?

Wellicht zijn wij dan een match!

JOUW FUNCTIE

Moba is wereldwijd marktleider op het gebied van innovatieve machines voor het sorteren, verpakken en verwerken van eieren.

Wij ondersteunen onze klanten wereldwijd bij het continu verbeteren van hun bedrijf. Dit doen we door de beste oplossingen voor het sorteren en verwerken van eieren te ontwikkelen, te realiseren en te onderhouden.

Binnen de afdeling Service & Projects maak jij onderdeel uit van het team Customer Care. Samen met jouw zeven directe collega’s ben je als Technisch Coördinator Helpdesk het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en service engineers (Moba, Moba-kantoren en agenten).

Je hebt een actieve rol in het oplossen van problemen en bent de vraagbaak voor zowel interne als externe klanten, de service engineers en andere afdelingen.

Je analyseert problemen en volgt ze op, waarbij Service engineers en Customer Care engineers kunnen worden ingezet. Door het vastleggen van oplossingen ten aanzien van storingen en / of klachten wordt herhaling voorkomen.

Je bent in staat verbeterplannen op te stellen en draagt bij aan de verbetering van Advanced Services en professionalisering van de Serviceafdeling.

Daarnaast neem je deel aan diverse overlegvormen en ontwikkeltrajecten binnen Moba.

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Minimaal Hbo opleiding met een technische achtergrond, zoals Werktuigbouwkunde, Elektro, Mechatronica of Robotica;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen een service, R&D / engineering of productieafdeling;
  • Werkervaring binnen de agrifood of machinebouw is een pré;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, een derde taal is een pré;
  • Bereid om zeven tot acht keer per jaar 24 / 7 bereikbaarheidsdienst te draaien;
  • Bereid om te reizen tot 20%, in verband met training en bijhouden van kennis.
  • WIE BEN JIJ?

  • Kernwaarden Moba : Je toont eigenaarschap in je werk, bent innovatief en werkt samen met je team.
  • Je bent klantgericht en een relatiebeheerder, waardoor jij je goed kan inleven in de wensen van de klant. Je bent in staat een positieve bijdrage te leveren aan de machine en procesoptimalisatie bij klanten.
  • Als coördinator ben je goed in plannen en organiseren, waarbij je benodigde acties, mensen tijd en / of middelen inzet om bepaalde doelen te bereiken;
  • Je toont initiatief, werkt resultaatgericht en bent continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening.
  • WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Wanneer je bij Moba komt werken, wordt er het een en ander van je verwacht. We verwachten dat je met jouw talent topkwaliteit levert en daar ook verantwoordelijkheid voor neemt! Hier tegenover staan natuurlijk goede arbeidsvoorwaarden.
  • Op de pagina Wat biedt Moba jou? vertellen wij jou hier graag meer over!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier