Medewerker Commercieel Portefeuillemanagement
DAS
Amsterdam NL
4 dagen geleden

Als Medewerker Commercieel Portefeuillemanagement vervul je een belangrijke positie binnen de Sales-organisatie van DAS.

Je zorgt o.a. voor de uitvoering van de conversies van portefeuilles, adviseer je gevolmachtigden over de inrichting van DAS-

producten in systemen en portals en geeft inzicht in de performance van relaties door het opstellen van portefeuille-analyses.

Kortom, een zeer divers takenpakket. Samen werken aan onze toekomst? We komen graag met je in contact.

Dit ga je doen als medewerker Commercieel Portefeuillemanagement

Als Medewerker Commercieel Portefeuillemanagement doe je concrete voorstellen voor de conversie van portefeuilles, rendementsmaatregelen en inrichting van de volmachtadministratie.

Daarbij rapporteer je over de voortgang en de resultaten van conversies en de uitvoering van de rendementsmaatregelen met als doel tijdig te kunnen bijsturen.

Tevens ben je verantwoordelijk voor :

  • Juiste, volledige, tijdige en actuele informatievoorziening aan de systeemhuizen en softwareleveranciers van volmachtrelaties
  • Het bieden van ondersteuning bij het opstellen van business cases voor conversietrajecten
  • Het opstellen van portefeuille-analyses voor gevolmachtigden en verzekeraars
  • Het bewaken van acties voortkomend uit de portefeuille-analyses; je zorgt ervoor dat deze acties op de juiste wijze worden uitgevoerd
  • Het opstellen van mailpacks, zoals voorbeeldbrieven en technische dekkingsoverzichten, ten behoeve van volmachten, tussenpersonen, verzekeraars en eindklanten.
  • Het doel hierbij is om de relaties optimaal te ondersteunen bij de uitvoering van conversietrajecten

    Waar kom je terecht?

    Onlangs is de nieuwe organisatie Sales van start gegaan. Dit betekent nieuwe teams met een mix van nieuwe en al bestaande collega’s.

    Je komt te werken op ons hoofdkantoor in Amsterdam. De werkplek is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf het station Bijlmer Arena is het slechts 5 minuten lopen naar kantoor.

    Onze organisatie wordt gekenmerkt door het mensgerichte karakter en collegialiteit . Onze cultuur is uit te drukken in de volgende waarden : menselijk, slim, open, betrokken en optimistisch.

    Afgeronde HBO opleiding

    WFT diploma’s Basis, Particulier en Zakelijk en PE- + PA-eis

    Kennis van de systemen ANVA, ANVA Rules, CCS, UNIT4 / DIAS, CTS / AWI, VPI (of de bereidheid om deze diploma’s binnen twee jaar te halen)

    3 tot 5 jaar relevante werkervaring

    Cijfermatig, analytisch en commercieel inzicht

    Uitstekend met Excel en ervaring met Qlikview

    Nice to Have

    Kennis van de inrichting van volmachtadministraties

    Ons aanbod

  • Een maximaal salaris van € 4.670,- bruto per maand o.b.v. 38 uur (conform CAO Binnendienst), inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Een 38-urige werkweek, 8% vakantiegeld en een 13e maand
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en de mogelijkheid tot het opbouwen van spaaruren
  • Collectieve verzekering voor zorg- en inkomen en een pensioenregeling
  • Jezelf blijven ontwikkelen met een ruim aanbod aan online trainingen via Goodhabitz
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve regeling bedrijfsfitness
  • Report this job
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier