Team manager Financial Services
Unica
Zwolle
1 dag geleden

Jouw uitdaging

als Team manager Financial Services

Bij Unica Shared Services zijn we op zoek naar een Team manager Financial Services. Als Team manager Financial Services ben je mede verantwoordelijk voor de juiste opvolging van procedures en de financiële processen.

Een belangrijk onderdeel van jouw functie is het proactief richting geven aan het gebruik van innovaties binnen processen zoals automatisering, digitalisering, robotisering en self service.

Daarnaast krijg je een belangrijke rol bij het verder inrichten van het nieuwe ICT landschap op basis van onder andere Microsoft Dynamics.

In deze functie ga je meer structuur aanbrengen in onze financiële processen en lever je een grote bijdrage aan correcte financiële rapportages.

Kenmerken als first time right en continuous learning zijn voor jou leidende principes. Naast leidinggevende kwaliteiten verwachten wij ervaring met het organiseren en automatiseren van processen.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor een team van 14 medewerkers en rapporteer je aan de financial controller.

De afdeling Shared Services van Unica is op dit moment gevestigd in Zwolle. Unica heeft haar hoofdkantoor in Hoevelaken en heeft vestigingen door het hele land.

In jouw functie zul je deze vestigingen ook regelmatig bezoeken.

Unica biedt jou hiermee een toekomstbestendige baan bij een groeiende onderneming en voldoende carrièreperspectieven.

Jouw team

De afdeling Financial Shared Services is de plek waar veel landelijke Financiele processen van Unica samen komen. Jouw team is verantwoordelijk voor de verwerking daarvan.

Het team bestaat uit 14 collega's met veel inhoudelijke ervaring en collegialiteit. Teamgeest, verantwoordelijkheid nemen en werken in grote zelfstandigheid staat centraal.

Wat biedt Unica jou?

Bij Unica investeren we in jou. We vinden het belangrijk dat jij je professioneel verder kunt ontwikkelen. Veel van onze medewerkers volgen ieder jaar opleidingen, trainingen en cursussen op het gebied van finance en managementvaardigheden.

Daarnaast kun je rekenen op :

  • Een goed salaris;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 13 adv-dagen;
  • Collectiviteitskorting op je zorgverzekering bij Zilveren Kruis en CZ;
  • Reiskostenvoorzieningen
  • Natuurlijk vragen we ook wat van jou

    Je bent sterk analytisch, pro-actief en hebt een coachende leiderschapsstijl en gaat moeilijke beslissingen niet uit de weg.

    Daarnaast ben je enthousiast en heb je een passie voor finance processen en oog voor efficiency. Verder heb je :

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting;
  • Tenminste 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol in een grote organisatie met meerdere vestigingen;
  • Ervaring met het stroomlijnen van financiële processen;
  • Een brede blik op en ruime ervaring met automatisering, digitalisering, robotisering en self service;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse Taal;
  • Kennis van BTW en WKA Wet- en regelgeving;
  • Kennis en ervaring met Microsoft Dynamics is een pré;
  • Een gedegen kennis van Excel en overige MS Office producten.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier