Customer Operations Specialist
Action
Zwaagdijk-oost, NL
4 dagen geleden

Fulltime, 38h)

Zeven distributiecentra, meer dan 1300 winkels en 150 nieuwe producten per week naast de gewone leveringen, dat is een uitdaging! Als Customer Operations Specialist zorg jij er voor dat de orderverwerking op rolletjes loopt.

Ga jij de uitdaging aan?

Wat je dagelijks gaat doen

Op een dagelijkse basis houd jij je bezig met het monitoren en corrigeren van de winkelbestellingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het maken van de pushbestellingen, het wekelijks leverbaar maken van de 150 nieuwe artikelen en de reclame items.

Hierbij sta je nauw in contact met de verkooporganisatie over eventuele afwijkingen en oplossingen. Door het analyseren van deze afwijkingen zorg jij er voor dat je verbetervoorstellen kan doen naar de organisatie toe.

Een groot deel van jouw bezigheden draait om planningen maken. Hoe zorgen we er voor dat een nieuwe winkel alle producten heeft wanneer zij open gaat?

Hoe zorgen wij er samen voor dat de feestdagen van de verschillende landen en de afwijkende levermomenten geen lege winkels opleveren?

Wanneer komen de onverkochte seizoen specifieke producten weer terug naar de DC’s? Door deze planningen duidelijk te communiceren met de relevante afdelingen zorg jij er voor dat onze producten optimaal beschikbaar zijn voor onze klanten.

Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor de DC’s. Samen met collega’s zorg jij voor antwoorden op maat wanneer standaard antwoorden niet toereikend zijn en schakel je met verschillende afdelingen zodat iedereen op een lijn zit.

Wat kenmerkt een Customer Operations Specialist

Door het volume aan producten dat wekelijks van onze DC’s naar onze winkels gaat zijn we op zoek naar iemand die strakke deadlines ziet als een uitdaging.

Ben jij kostenbewust, praktisch en doelgericht? Ben jij accuraat, heb je een voorkeur voor eenvoud en werk je graag samen met een team?

En verder :

  • HBO werk- en denkniveau met 2 jaar ervaring;
  • Engels in woord en geschrift;
  • Excel kennis op hoog niveau;
  • Ervaring met SAP.
  • Dit bieden wij jou als Customer Operations Specialist

    Als Customer Operations Specialist zit je midden in een snel groeiende afdeling van een snel groeiend bedrijf. Alleen dit jaar al zijn we met twee DC’s gegroeid naar zeven actieve DC’s verdeeld over de zeven landen waarin wij actief zijn.

    Deze groei biedt jou de kans om net zo hard met ons mee te groeien.

    Werken bij Action is uniek, wij zijn de snelst groeiende retailer in Europa. Onze centrale belofte aan onze klanten is simpel.

    Wij willen ze meer bieden dan ze verwachten. Deze belofte maken wij ook aan onze medewerkers, wij willen jou meer bieden dan jij verwacht.

    Ongeacht jouw rol in onze organisatie bieden wij jou de verantwoordelijkheid, steun en vrijheid die jij nodig hebt om jouw rol te kunnen uitoefenen.

    Verantwoordelijkheid om jouw eigen beslissingen te nemen, steun om te experimenteren en fouten te maken en de vrijheid om te groeien.

    En verder :

  • Marktconform salaris o.b.v. een 38-urige werkweek;
  • Werken in een gezellig team;
  • 24 vakantiedagen op basis van fulltime werkweek;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden via Action Academy;
  • 15% personeelskorting op je aankopen bij Action.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier