Backoffice manager (Finance / Parttime)
Page Personnel
Amsterdam, NL
1 dag geleden

Taken en verantwoordelijkheden

Verantwoordelijkheden :

  • Dagelijkse boekhouding;
  • Verwerking van declaraties;
  • Factuurstromen (Crediteuren & Debiteuren);
  • Maandelijkse rapportages;
  • First point of contact met de accountant;
  • Legal & HR gerelateerde verantwoordelijkheden.
  • Dynamische start-up in Artificial Intelligence

    Snel groeiende organisatie met doorgroei mogelijkheden

    Jij hebt :

  • Ervaring in Finance;
  • Een afgeronde HBO opleiding (met voorkeur Finance, Business of Law);
  • Uistekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede kennis van Excel;
  • Affiniteit met Legal en HR;
  • Bent + / - 3 dagen beschikbaar.
  • Over onze klant

    Dit snel groeiende bedrijf is internationaal actief op het gebied van Artificial Intelligence in combinatie met Zorg. Het bedrijf heeft een pro-actieve, informele sfeer en zijn vanwege de snelle groei opzoek naar een Backoffice Manager (Finance), die zich naast de finance ook bezig houdt met Legal en HR.

    Je komt te werken binnen een leuk team waarbij de development van de zorg hoog in het vaandel staat. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam.

    Aanbod

    Dit bedrijf biedt jou :

  • Een goed salaris;
  • Aandelenoptieregeling voor werknemers;
  • Pensioen;
  • Vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding (auto, OV of fiets);
  • Gratis lunch;
  • Stimulerende omgeving met een leuk dynamisch team;
  • Een kans om het verschil te maken binnen de zorg.
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier