Financieel Administratief Medewerker VvE-Beheer
Ymere
Amsterdam-Oost
1 dag geleden

Lijkt het je leuk om samen met collega’s je eigen pakket met VvE’s te beheren en ben je graag verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van jouw VvE’s ?

Dan maken wij graag kennis met je!

Over de afdeling

De afdeling VvE beheer biedt, met een enthousiast team, ondersteuning aan 650 Verenigingen van Eigenaars (VvE’s). De afdeling streeft naar de beste kwaliteit van het gebouw, vergroot de aandacht voor duurzaamheid en werkt aan het verhogen van de klanttevredenheid.

De Jaarwerker is verantwoordelijk om samen met collega’s de VvE’s, op financieel vlak, zo goed mogelijk te bedienen. Hij / zij is het aanspreekpunt over de jaarwerken voor kascommissies, de accountmanager die de VvE beheert en gesprekspartner voor de diverse afdelingen binnen Ymere.

Wat je gaat doen

  • Het continu verbeteren van onze dienstverlening. We verwachten input en ideeën om werkwijzen, samenwerking en processen te verbeteren;
  • Verzorgen van de financiële administratie binnen een VvE;
  • Opmaken jaarrekeningen en begrotingen / verlies en winstrekeningen, beheer grootboekrekeningen, opschonen tussenrekening en afrekeningen stook-en servicekosten;
  • Aanspreekpunt kascommissie VvE besturen;
  • Verrichten, controleren en verwerken van betalingen;
  • Ondersteunen van de accountmanager op financieel gebied;
  • Nauw samenwerken in de driehoek accountmanager, back office medewerker en jij als jaarwerker.
  • Wat jij hebt

  • Minimaal een MBO4-diploma aangevuld met een boekhoudkundige opleiding (SPD) en je bent een echte financiële duizendpoot;
  • Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen;
  • Natuurlijke verbinder met aandacht voor de omgeving die zeer klant- en resultaatgericht is;
  • Financiële boekhouding heeft geen geheimen voor je, daarnaast ben je ondernemend, proactief, positief en energiek;
  • Uitstekende uitdrukkingsvaardigheid mondeling en schriftelijk;
  • Ervaring met Twinq of een ander klant-relatiesysteem is een pré;
  • Affiniteit met het beheren van VvE’s.
  • Wat wij bieden

    Ymere is een organisatie die een gezonde balans tussen werk en privé hoog in het vaandel heeft staan en waar veel ruimte is voor nieuwe ideeën en het toepassen van alternatieve werkvormen.

    De organisatie geeft ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling.

  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van ervaring en opleiding, maximaal € 3.259,- bruto per maand (schaal F CAO Woondiensten) exclusief vakantietoeslag op basis van 36 uur per week;
  • 189,8 vakantie uren bij een full time dienstverband;
  • Een zeer afwisselende functie in een enthousiast team, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een jaarlijks opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor trainingen of zelfs een extra studie. Veel collega’s groeien door naar diverse andere functies binnen de afdeling of organisatie;
  • Een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder mogelijkheid tot deelname aan collectieve zorgverzekering, collectief pensioen en een persoonlijk opleidingsbudget.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier