Bedrijfsomschrijving
Je komt te werken bij Liander (dit is een onderdeel van Alliander). Liander is een netbeheerder en is verantwoordelijk voor het energienetwerk in jouw regio.
Op dit energienetwerk is niet alleen jouw eigen meterkast aangesloten, maar ook nog die van 3 miljoen andere woningen en bedrijven.
Het is dus niet een energieleverancier, maar maakt het voor hen mogelijk om energie te kunnen leveren. Om een beeld te geven hoe groot Liander is : Elk jaar komen ongeveer 400.
000 vragen binnen van consumenten en kleine ondernemers. Deze vragen worden door ongeveer 90 medewerkers beantwoord, verdeeld over vier teams.
Liander is een groot en professioneel bedrijf die veel aandacht heeft voor haar medewerkers. Door middel van opleidingstrajecten op maat, het aanbieden van e-learnings via GoodHabitz & certificaten én het bieden van doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf, laat Liander zien dat het investeert in haar krachten!
Functieomschrijving
Heb jij graag dagelijks contact met mensen én los je graag probleemstukken op? Heb je daarbij ook al klantenservice ervaring?
Dan zijn we op zoek naar jou!
Als parttime klantenservice medewerker bij Liander in Arnhem is geen dag zoals de ander. Op verschillende manieren kom je met uiteenlopende mensen in contact.
In het begin zal dit met name telefonisch zijn om het telefonische klantcontact ervaring op te doen. Wanneer je bent ingewerkt en dit onder de knie hebt, zal de web-care als verantwoordelijkheid erbij komen.
Vanuit de web-care beantwoord je vragen die binnen komen per mail of via de social media. Gedurende de eerste periode van werken is er dus genoeg afwisseling in klantcontact en werkzaamheden, binnen dezelfde afdeling.
Welke vragen kan je verwachten? Hierbij een link met veel gestelde vragen : https : / / www.liander.nl / veelgestelde-vragen-overzichtspagina
Als eerste aanspreekpunt voor klanten, ben jij hét visitekaartje van Liander. Aan jou de taak om klanten zo goed mogelijk te helpen.
In het begin zal je hierin worden ingewerkt, maar naarmate van tijd zal jij zelf met jouw inschattingsvermogen en kennis de tijd nemen die nodig is om de klant in 1 gesprek volledig te helpen.
Gedurende de eerste periode leer je zowel de klanten en de vragen die ze hebben áls het bedrijf Liander kennen. Maar hier stopt het natuurlijk niet.
Liander is een bedrijf die in haar medewerkers investeert en biedt dan ook een scala aan e-learnings en eventueel ook doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Kortom, je komt nooit met lege handen te staan!
Functie-eisen
Je bent een talent in multitasken en voor jou is het geen probleem om met veranderingen om te gaan. Daarnaast zijn openheid, betrokkenheid, respect en het nakomen van de gemaakte afspraken voor jou belangrijke waarden.
Je kan goed zelfstandig werken, bent klantgericht, communicatief sterk en bent enthousiast. Je staat niet stil en wilt jezelf blijven ontwikkelen. Overige eisen :
Arbeidsvoorwaarden
De sollicitatie procedure is als volgt :
1. Je solliciteert online. Binnen 48 uur nemen wij contact met je op, d.m.v. een telefonische intake.
2. Vervolgens zal er een 2-tal handelingen gevraagd worden : e-mailtest & motivatiebrief.
3. Met behulp van deze documenten & het voorstelprofiel, zal je voorgesteld worden bij de klant en eventueel uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek.
4. Bij wederzijdse tevredenheid zal er gestart gaan worden op 2 juni!