Administratief medewerker Penitentiaire Inrichting (PI) Lelystad
Penitentiaire Inrichting (PI) Vught
Lelystad
5 dagen geleden
source : Penitentiaire Inrichting (PI) Vught

Functie omschrijving

Van sportblessures tot psychische problemen en van een griepje tot verslavingen : gedetineerden komen met uiteenlopende medische klachten bij de zorgafdeling van de penitentiaire inrichting Lelystad.

Om iedereen zo goed mogelijk hulp en de juiste zorg te bieden, zorg jij ervoor dat op administratief gebied alles op-en-top geregeld is.

Correspondentie met medisch specialisten, het plannen van spreekuren, het archiveren van patiëntendossiers en diverse andere administratieve en secretariële taken zijn bij jou in vertrouwde handen.

Het medisch personeel kan zich hierdoor optimaal focussen op het bieden van zorg aan patiënten. Ook speel je als administratief medewerker een belangrijke rol bij de ondersteuning van de psychologen.

Het psycho-medisch overleg (PMO) maakt hiervan deel uit.

Jouw taken

  • Je behandelt in- en uitgaande post.
  • Je verzorgt de interne informatievoorziening voor de voortgang van de PMO-werkzaamheden.
  • Je notuleert tijdens het afdelingsoverleg en zorgt voor de uitwerking, verspreiding en archivering van de notulen.
  • Je bent betrokken bij PMO-overleggen, de voorbereiding, de verslaglegging en de verwerking.
  • Je vraagt op verzoek van het medisch personeel medische gegevens aan.
  • Je handelt de administratie rondom tbc-onderzoek af.
  • Je plant diverse spreekuren van professionals.
  • Je informeert derden als een ingeslotene (met spoed) naar het ziekenhuis moet worden getransporteerd en regelt hiervoor het transport als dat nodig is.
  • Je onderhoudt contacten met onder meer de opticien, pedicure en tandarts en regelt de afspraken.
  • Je maakt afspraken met externe instanties.
  • Je beheert de agenda van het (plaatsvervangend) afdelingshoofd Zorg.
  • Je verzorgt de facturatie aan onder meer VGZ en de apotheek.
  • Je voert administratieve werkzaamheden uit rondom klachtbemiddelingsgesprekken en beklagzaken en maakt de planning hiervan.
  • Je ondersteunt de psychologen en psychiaters in de voortgang van hun werkzaamheden.
  • Functie-eisen

  • Je hebt minimaal mbo 4-niveau, een medische achtergrond of je hebt een medische opleiding afgerond.
  • Je combineert kennis van archiveringsmethodes met praktische kennis van administratieve en secretariële werkzaamheden.
  • Je kunt goed overweg met computerapparatuur en met Word, Excel en liefst ook MicroHIS / User.
  • Je gaat integer om met vertrouwelijke medische informatie.
  • Je bent goed in het inschatten van prioriteiten op een medische afdeling.
  • Je hebt een flexibele en klantgerichte instelling en vindt het leuk om in teamverband te werken.
  • Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden en kunt je schriftelijk helder uitdrukken.
  • Arbeids voorwaarden

  • Salaris niveau schaal 5
  • Maand salaris Min €2.091 Max. €2.756 (bruto)
  • Dienst verband Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Contract duur 1 jaar
  • Minimaal aantal uren per week 32
  • Maximaal aantal uren per week 36
  • Overige arbeids voorwaarden

    Naast het salaris ontvang je een individueel keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,37% van je brutojaarsalaris) en tijd.

    Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst.

    Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaalvriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden.

    Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je ov-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

    Bijzonderheden

  • Ben je in dienst van het Rijk en heb je een aanwijzing als (medisch) herplaatsingskandidaat? Voeg dan een voordracht van je leidinggevende of trajectmanager en een kopie van de aanwijzingsbrief bij je sollicitatie.
  • Om je sollicitatie in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag je motivatiebrief en cv.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier