Incident Manager - Retail & Consumer Products
CGI
Amsterdam, Netherlands
5 dagen geleden

Position Description :

Ben jij de Incident Manager die het een uitdaging vindt om continu contact met klanten te hebben en je fungeren als de belangrijkste schakel tussen onze HelpDesk, netwerk engineers, onsite field technicians en de klant?

Ben jij in staat om medewerking te verkrijgen van diverse collegas? Kan jij de lead nemen bij grote (ver)storingen en stel jij indien nodig een crisisteam samen dat met de hoogste urgentie zorg draagt voor het noodzakelijk herstel, zodat de operationele impact voor de klant tot een minimum beperkt blijft?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Je speelt in op adhoc situaties waarbij je jouw oplossend vermogen gebruikt en concrete oplossingen aandraagt en uitvoert.

Je kan snel schakelen met stakeholders en jij houdt je hoofd koel in elke situatie.

Je hebt dagelijks internationaal klantcontact. Je schakelt tussen de verschillende CGI IT teams. Jij bent de person to go to bij incidenten.

Je bent iemand die met een prettig persoonlijk overwicht het incident op pakt en zo grip houdt op de coƶrdinatie van alle interne en externe partijen richting de oplossing.

Je communiceert met de klant over de acties die jijzelf en het team inzet. Waar mogelijk ben je, met je technische vaardigheden, zelf in staat om de Incidenten op te lossen.

Je signaleert en esclaleert tijdig : je kijkt naar mogelijkheden om incidenten te voorkomen

Je neemt de lead bij alle verbeter punten die jij vindt en je maakt iedereen enthousiast voor jouw iddeeen .

Verantwoordelijkeheden

person to go to voor de klant met vragen tot incidenten, updates en escalaties en stemt de situatie en de te nemen acties met hen af.

Bewaken, rapporteren en analyseren van de kwaliteit van de incident afhandeling inclusief naleving van afspraken over individuele incidenten en daarbij behorende processen.

Rapporteren en analyseren van trends en SLAs op incidenten.

Faciliteren van procesverbeteringsplannen, zowel klant specifiek als generiek.

Ondersteunen en beheren van speciale procedures (bijv. P1, Klachtenprocedure etc.).

Wat breng je mee?

  • Tenminste een HBO opleiding, IT / Technische richting;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met Incident Management;
  • Ruime ervaring met ITSM tooling (bij voorkeur in ServiceNOW);
  • ITIL-kennis is een pre;
  • Infrastructuur en applicatie architectuur kunnen interpreteren;
  • Remote administratie Windows en JAMF (is een pre);
  • Inzicht in zowel bedrijfs-als systeemprocessen en het vermogen om problemen te begrijpen en deze uit te leggen vanuit zowel technisch als functioneel oogpunt.

    Communicatief sterk

    Situationeel reageren

    Waar kom je terecht?

    Als Operations Manager kom je te werken binnen de unit Retail & Consumer Products, de snelst groeiende unit binnen CGI. CGI biedt een uitdagende, dynamische en afwisselende omgeving waarbij jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

    We zijn een grote organisatie, maar door het gebruik van kleine teams bevorderen we de persoonlijke aandacht. Naast ons werk bij de klant, delen we kennis en discussiƫren we met collegas binnen de practices over nieuwe ontwikkelingen binnen jouw specialisatie.

    Discussies die leiden tot tastbare oplossingen die passen in de digitale transformatie van onze klanten.

    CGI helpt retailers om hun internationale groei te realiseren. Wij helpen onze klanten om een client first organisatie neer te zetten waarbij het inrichten van een omnichannel omgeving als onderdeel van de digitale transformatie van groot belang is.

    Door corona-pandemie zijn retailers en dus onze klanten versneld in een omnichannel omgeving gaan investeren. Wij geven samen met de klant vorm aan de digitale transformatie door mee te denken over de roadmap, IT-architectuur, procesoptimalisatie, implementatie omnichannel / unified commerce platforms tot aan wereldwijde global IT retail support toe.

    Ons aanbod?

    Een vaste baan met marktconform salaris en de mogelijkheid om aandeelhouder te worden en zo mee te delen in onze successen.

    Zo wordt werken bij CGI dubbel beloond. Via de CGI Academy helpen we jou de juiste trainingen te volgen, want jouw persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk.

    Je krijgt een plek in onze hechte community waar we samen met elkaar de verantwoordelijkheid van projecten dragen en klantverwachtingen overtreffen. Een rol in ons CGI verhaal!

    Are you ready to Be part of our story?

    Interesse?

    Solliciteer dan direct! Nog niet overtuigd? Dan geven we je nog !

    Meer informatie over de inhoud van de vacature? Neem dan contact op met Jan-Karel van de Brink (Director Consulting Services) via 06 25 143 703 of via

    Vragen over de sollicitatieprocedure?

    Neem contact op met de afdeling Recruitment via (088) 564 0000.

    Benieuwd naar onze Retail expertise? Klik dan snel op

    Bezoek voor meer informatie over CGI :

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier