Project Manager
Ingram Micro Commerce & Lifecycle Services
Waalwijk
6 dagen geleden

Als Project Manager houd je je bezig met diverse Supply Chain gerelateerde projecten. Dit zijn afwisselde projecten zoals het optimaliseren van een workflow, logistiek proces of het onderzoeken en implementeren van een nieuw systeem voor meer efficiency.

De functie

In de rol van Project Manager zorg jij voor een succesvol verloop en afronding van de projecten voor onze klant Vodafone.

Eens per week ga jij om tafel met de klant, meestal in een call, en stemt de wensen en behoefte af en adviseert in mogelijkheden en haalbaarheid van hun wensen.

In de uitvoering zorg je natuurlijk dat je binnen de afgesproken voorwaarden zoals tijd, budget en wensen van de klant te werk gaat.

Binnen de bestaande projecten zie jij waar kansen liggen voor verdere uitbreiding of nieuwe projecten binnen de samenwerking.

Je hebt veel contact met de verschillende interne stakeholders : Account Support medewerkers, de logistieke operatie, Finance collega’s en IT collega’s in Nederland en buitenland.

Eens in de week is er een overleg met het gehele team van interne collega’s die betrokken zijn bij deze projecten. In jouw rol zorg jij ook voor de juiste prioritering en verslaglegging.

Hierin neem je de (nieuwe) afspraken met de klant op, de verrichte werkzaamheden en daarmee ook de urenverantwoording. Jij gaat daarvoor nauwkeurig te werk en voorziet hiermee Finance van input voor de facturatie naar de klant.

De dag wordt gestart met een kop koffie / thee, je laptop opstarten en daarna een daily stand-up met Account Support, Projectmanagement en IT.

Hier wordt kort besproken wat de lopende zaken zijn, waar op gelet moet worden, wat de planning is en welke prioriteiten er die dag zijn.

Daarna kun je zelf aan de slag met je lopende projecten. Jouw technisch oog en affiniteit met IT komt hier goed van pas gezien veel projecten te maken hebben met de diverse systemen.

Het team bestaat op dit moment uit 4 Project Managers waar iedereen eigen verantwoordelijkheden heeft. Gezamenlijk pakken jullie de projecten op.

Dat betekent dat je ook elkaar ondersteunt in projecten en niet altijd jouw individuele project hebt. Dit geeft je de kans om van elkaar te leren, een positieve bijdrage in andere projecten te leveren en zo jouw kennis te verbreden.

De voertaal op kantoor is Nederlands, maar binnen de projecten en met de klant spreek en schrijf je voornamelijk Engels.

Jij rapporteert aan de Director Mobility & Lifecycle Services. Je werkt vanuit onze locaties in Waalwijk.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van een Project Manager?

  • Initiëren, plannen, uitvoeren, monitoren en coördineren van projecten en zorgdragen voor een succesvolle afronding;
  • Zorg dragen dat alle gemaakte afspraken worden nageleefd en op de juiste manier worden vastgelegd;
  • Creeren van de Statement of Work (SOW) en de financiele opvolging hiervan;
  • Verzorgen van voortgangsrapportages;
  • Participeren en ondersteunen in andere projecten en pro-actief verbeteren van de samenwerking met de klant(en).
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier