Objectleider
Asito
Oldenzaal, OV, Netherlands
6 dagen geleden

Rayonleider, Objectleider of Peoplemanager, je hebt er vele namen voor. Voor ons ben jij die onmisbare schakel die ervoor gaat zorgen dat de schoonmaak bij onze klant, een grote onderwijsinstelling, in de regio tot in de details geregeld is.

Het is een functie waarbij jij de medewerkers op verschillende locaties aanstuurt in Oldenzaal. Dit vergt dus een hoge mate van flexibiliteit, coachend leiderschap en een goede dagplanning die je gelukkig helemaal zelf inricht.

Je bent dus een echte Peoplemanager die staat voor zijn team, medewerkers in de juiste richting stuurt en de schoonmaakkwaliteit bewaakt doormiddel van inspecties.

Doordat jij goed verbonden bent met jouw medewerkers en de klant weet je wat er speelt op een locatie en denk je proactief mee in het verbeteren van de dienstverlening.

De schoonmaakwerkzaamheden worden over het algemeen uitgevoerd na schooltijden. Hierom ben je minimaal 1 of 2 dagen per week tot 19 : 00 uur aanwezig op de werkvloer.

Het betreft een functie voor 32 uur per week maar 38 uur per week is ook bespreekbaar. Ben jij opzoek naar een volgende stap in jouw carrière en denk jij mij daarvan te kunnen overtuigen?

Solliciteer dan nu via onze website of stuur mij jouw cv en motivatie.

Uren : 32 uur per week

Plaats : OLDENZAAL

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

De Objectleider die we zoeken is verantwoordelijk voor :

  • De operationele aansturing, functionering en de uitvoering van verzuimbeleid van jouw team;
  • De planning en organisatie van het schoonmaakproces;
  • Het onderhouden van contacten met de verschillende opdrachtgevers;
  • Het geven van werkinstructies en zorgen van een goede flow op de werkvloer;
  • Een zichtbare verbinding op verschillende niveaus, zowel op klantniveau als binnen je eigen team;
  • Het bewaken van de benodigde capaciteit en de juiste medewerkers op de juiste plaats;
  • De optimalisatie van processen en schoonmaak dienstverlening;
  • De administratieve en financiële verantwoording van de werkzaamheden;
  • Het inventariseren en signaleren van facilitaire behoeften en commerciële kansen;
  • De kwaliteit en efficiency van de werkzaamheden.
  • Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal een mbo-4 diploma en enkele jaren ervaring als leidinggevende, bij voorkeur in de facilitaire branche of horeca;
  • Je haalt energie uit het begeleiden van jouw medewerkers; Je bent een held in organiseren en kan snel anticiperen op veranderingen;
  • Je hebt financieel inzicht en grip op jouw digitale administratie; Je kan je aandacht verdelen op meerdere locaties; Je hebt een proactieve houding en je bent communicatief vaardig;
  • Je kunt goed en efficiënt plannen en het overzicht bewaren; Je hebt een dienstverlenende instelling en een representatieve uitstraling;
  • Je vindt het niet erg om op wisselende tijden te werken en je woont bij voorkeur in je werkgebied; Je gaat moeilijke situaties niet uit de weg en durft met mensen in gesprek te gaan. Locatie : Oldenzaal

    Wat hebben wij te bieden?

  • Een geweldige en uitdagende facilitaire functie voor 32 uur per week; We gaan graag met je in gesprek welke tijden het beste bij jou passen;
  • Een salaris tussen €2.500 - € 3.000 bruto per maand o.b.v. 38 uur; Een lease auto die je ook privé mag rijden; Resultaatafhankelijke jaarbonus;
  • Eindejaarsuitkering conform de schoonmaak CAO; Een zelfstandige functie, met veel vrijheid met een eigen agendabeheer; Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Professionele mobiele ondersteuning (iPad, smartphone); Veel ruimte voor eigen ideeën en inbreng; 25 vakantie dagen + een extra vakantie dag die je kan opnemen op je verjaardag;
  • Kortingen op diverse verzekeringen; Goede pensioen regeling.

    Ben je geïnteresseerd?

    Wil je meer weten over deze functie dan kan je hiervoor contact opnemen met Danielle Klas, werken asito.nl.

    Solliciteren kan tot en met maandag 3 januari 2022

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Asito is één van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Dagelijks werken 10.000 kleurrijke schoonmaakkrachten verspreid over 50 vestigingen succesvol aan een schone werk- en leefomgeving voor onze opdrachtgevers.

    De collega’s bij Asito hebben iets gemeenschappelijk; ze houden van hun werk. Ze zijn trots op wat ze doen en ze voelen zich thuis bij Asito.

    Wij noemen dat het Asito-gevoel. Wij doen dankbaar werk en dat doen wij met plezier en zo goed mogelijk.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier