Salesmedewerker Binnendienst
Arcus IT
Den Bosch
5 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden

  • Geven van advies en maken van offertes;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en maar ook voor collega’s;
  • Door jouw doortastende instelling weet jij klanten te voorzien van alle benodigde informatie;
  • Contract-administratie;
  • Ondersteuning van de Accountmanagers;
  • Klantcontact per e-mail of telefoon;
  • Je zorgt ervoor dat de verkoopadministratie op orde is;
  • De juiste facturatie van alle diensten.
  • Hebt ervaring in een soortgelijke functie, het liefst binnen een ICT- organisatie;
  • Hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau óf MBO-4 niveau aangevuld met een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Bent communicatief goed in woord en geschrift;
  • Bent gewend om contacten met klanten te onderhouden, te verdiepen en te verbeteren.
  • Wat bieden wij?

  • 40 uur per week het Arcus IT gevoel;
  • Een goed salaris op basis van kennis en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25 vakantie dagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid, vrijheid en werkplezier;
  • Volop opleidingsmogelijkheden;
  • Uitdagend werk waar jij je talent in kwijt kunt;
  • Een mooie werkomgeving;
  • Een laptop van de zaak;
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier