Krijg jij energie van het aanpakken van allerlei ondersteunende HR activiteiten in een dynamische logistieke omgeving? Een omgeving waar geen dag hetzelfde is, er veel ruimte is voor verbeterprojecten, je voor allerlei zaken wordt ingezet in samenwerking met het hele HR Team.
Heb jij zin om samen met ons mee te denken over de manier waarop wij onze HR processen nog beter maken? Daarbij ben je de verbindende factor tussen onze (nieuwe) medewerkers & syncreon HR.
Lijkt je dit wat? Dan ben jij de HR Administrator die wij zoeken voor ons hoofdkantoor in Tilburg.
Jouw Functie
Als HR Administrator maak je deel uit van het HR Shared Service Center Team Nederland van syncreon. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers omtrent HR-gerelateerde vragen en bent verantwoordelijk voor de HR-administratie en bijbehorende processen.
Daarnaast ben je als HR Administrator verantwoordelijk voor :
JOUW PROFIEL :
Bij syncreon zetten we ons volledig in voor de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers. We hebben volledige preventieprocessen, inclusief schoonmaak- en ontsmettingsmethoden, screenings, mondmaskers.
syncreon voldoet aan de richtlijnen volgens de nationale voorschriften en houd zich aan de 1,5 meter afstand.
Compensatie
syncreon biedt spannende en uitdagende functies binnen een groeiende internationale organisatie. We streven ernaar om de juiste mensen aan te nemen en te ontwikkelen, zowel lokaal als wereldwijd.
We stimuleren persoonlijke groei en zelfontwikkeling binnen een informele atmosfeer. We bieden een marktconcurrerend compensatiepakket.
Info over syncreon
Bij syncreon werken we samen met klanten, zoals Jaguar Land Rover, Harley Davidson, BMW, Dell, Xerox and Canon en leveren we op maat gemaakte, progressieve en schaalbare logistieke oplossingen op het gebied van Fulfilment, eCommerce & Value-Add oplossingen, productie- & assemblage services, Export verpakking, Transportmanagement en Reverse, Reparatie & Service onderdelen.
We zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en exploiteren van supply chain oplossingen voor Automotive, Technology, Consumer Home Products, Industrial, Healthcare & MedTech bedrijven.
Vandaag de dag werken er meer dan 14.000 medewerkers in meer dan 100 verschillende locaties wereldwijd. Zij maken deel uit van onze cultuur en genieten van de juiste balans tussen werk- en privé leven.
syncreon hecht enorm veel waarde aan de ontwikkeling van haar mensen en daarbij horende carrièremogelijkheden.
Wervingsproces
Kandidaten die voor het wervingsproces worden uitgekozen, moeten mogelijk een beoordeling ondergaan en / of verdere achtergrondinformatie indienen.
Aan een aanbod van een dienstverband worden mogelijk voorwaarden verbonden, zoals afronding van benodigde controles en het aanleveren van relevante documentatie, in overeenstemming met de toepasselijke plaatselijke wetgeving.