Commercieel medewerker binnendienst
Randstad
Heerenveen, Friesland, NL
5 dagen geleden

Jij houdt je in deze functie van Commercieel medewerker binnendienst bezig met het afhandelen van consumentenvragen. Dit doe je zowel telefonisch, per mail maar ook via diverse online kanalen.

Heb jij daarnaast ook de potentie om door te groeien in de rol van teamleider? Voor dé Europese marktleider in fietsen zijn wij op zoek naar een proactieve Commercieel medewerker binnendienst die het initiatief durft te nemen.

Je komt te werken op de productielocatie in Heerenveen of Apeldoorn.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan als Commercieel medewerker binnendienst voor 32-40 uur per week met een bijpassend salaris tot € 3.800 per maand;
  • Unieke ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden bij een toonaangevende en ambitieuze organisatie;
  • Een direct dienstverband.
  • Wat ga je doen?

    Als Commercieel medewerker binnendienst werk jij in een team van 5 collega’s, verdeeld over de productielocaties in Heerenveen en Apeldoorn.

    Per mail, telefoon en social media krijg jij dagelijks veel vragen en klachten binnen van consumenten waar zij met hun dealers niet uitkomen.

    Jouw doel is om de klant zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard overleg je hierover regelmatig met je collega’s om tot een mooie oplossing te komen en leg je de klachten vast in het systeem.

    Je hebt ook een actieve rol in het analyseren van de klachtenrapportages. Als jij een patroon herkent in bepaalde vragen of klachten ga je hiermee aan de slag om deze vragen en klachten in de toekomst te voorkomen.

    Je houdt er dus van om processen te verbeteren en hiervoor voorstellen te doen. In deze rol zul jij naast het behandelen van de klantvragen ook fungeren als "kartrekker" op de afdeling.

    Het is daarom belangrijk dat jij zelfstandig bent en beslissingen durft te nemen. Collega’s kunnen bij jou terecht om te sparren over de zaken waar zij tegenaan lopen.

    Deelname aan beurzen komt ook voor in je baan.

    Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding (HBO werk- en denkniveau);
  • Enige jaren ervaring in een commerciële omgeving (bij voorkeur ook met klachtafhandeling consumenten);
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duits is een pré);
  • Goede kennis van MS Office en CRM systemen.
  • Over de organisatie

    Jouw nieuwe werkgever is een internationale organisatie die zich richt op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen en accessoires.

    De organisatie ontwikkelt, produceert en vermarkt fietsen en onderdelen onder de namen Batavus, Juncker, Koga, Loekie, Sparta en Van Nicholas.

    Er wordt sterk ingespeeld op de veranderende consumentenmarkt door een breed en modern assortiment en een voor de branche opvallende marktbewerking, zowel richting het dealernetwerk als de consument.

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier